Sonny-The-Pilot Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2008 De achtergrond en die man passen goed bij elkaar. Mooi gephotoshpt. Alleen, waarom staat er "This is Sparta" ? Maarja, het lettertype + kleur past goed erbij. En Adren4line, is ook wel oké. 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
2fast{0} Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2008 Pixelig en erg leeg. Vind het trouwens ook nergens op slaan maar goed. Een 1/10 ! Mvg, 2fast{0} Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Miek Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2008 Mooi met dat Price Down Logo en de GTA IV buurt. 8.8/10=9/10 Wat is beat down als ik vragen mag? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2008 Mooi met dat Price Down Logo en de GTA IV buurt.8.8/10=9/10 Wat is beat down als ik vragen mag? Beat Down is een Gang/Corp maar nu je sig ik vind het een beetje simpel het lijkt een plaatje waar je alleen tekst op heb gezet en dat is het ook en ik vind de text kleuren niet zo '' Wauw! '' 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2008 Best goed Ik zit alleen niet bij BeatDown. Duss een 7/10 omdat hij best mooi is, als er geen Beat Down bij stond was het een 8 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joppie Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2008 wáár is je sig? 0,5/10 voor de moeite Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$big$smoke$ Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2008 Mooi gedaan, Niko en die man steken er mooi uit. Alleen is het bloed niet zo goed. Een 7.5/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2008 Ik vind hem geweldig. Dat gele in het midden en in de bovenhoeken. En het zwarte van dat mannetje eromheen 9/10 Maar waarom dat Haze? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arthis Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2008 Erg origineel, maar wel simpel. De groene border is niet echt goed te zien. Mischien zou je de achtergrond nog wat kunnen opvullen, en bijvoorbeeld een render van een biertje plaatsen. Nu is hij een beetje kaal Als je die punten nog wat verbeterd is het een redelijk goede sig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PS-Designer Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2008 (bewerkt) ziet er best goed uit, mooie letters maar een beetje leeg een 7/10 Bewerkt: 19 mei 2008 door PS-Designer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$big$smoke$ Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2008 De achtergrond is wel zeer eentonig, de tekst is ook niet zo mooi. Wel is alles goed afgewerkt. Een 5/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2008 No sig, 0/0 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KJF Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2008 een mooie simpele sig, met wat niet bijpassende kleuren in de achtergrond. 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$NeoSyp$ Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2008 Op zich vind ik het idee wel leuk van deze signature, ik vind alleen dat je hem niet goed hebt uitgewerkt. Op dat figuur heb ik weinig op aan te merken, alleen past de achtergrond er totaal niet bij. En tot overmaat van ramp staan daar ook nog die teksten bij. Het spijt me om te zeggen, maar de linkertekst is simpelweg niet te lezen bij de rechter had je dat 'Bad Boy' veel beter kunnen weglaten. Die teksten vloeken in het geheel. Jammer, want anders was het we een 8/10 waard geweest, maar nu moet ik toch iets van een 5/10 geven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2008 mooie sig, stijl = geheimzinnig maar toch leuk. ik vind hem een 9/10 waard Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.