Backsmash Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2008 Een beetje simpel, maar wel toepasselijk bij je naam. Ook nog verkeerde merk maakt het een 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2008 Mooie effecten. Dat meisje heb je er goed in verwerkt. Alleen, Backsmash moey een andere kleur. Verder wel oké, 7,4/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Farid. Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2008 (bewerkt) Tektst: leeg! een 1/10 Bewerkt: 23 mei 2008 door faridjee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Unmountable Tijmen Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2008 Beetje leeg, te veel sterren. 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KJF Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2008 mooie simpele sig, mooie achtergrond, logo+renders goed uit geknipt. 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
2fast{0} Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2008 Ik vind het een geslaagde signature! Je render staat netjes in het midden en ook de achtergrond ziet er top uit, en de tekst maakt het dan ook helemaal af! Je krijg van mij een: 10/10! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KJF Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2008 Ik vind het een geslaagde signature! Je render staat netjes in het midden en ook de achtergrond ziet er top uit, en de tekst maakt het dan ook helemaal af! Je krijg van mij een: 10/10! Thanks, Een mooie screen uit Gta IV, met een mooi lettertype. echt een mooie sig voor een gang. 8.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2008 Zitten mooie effecten tussen en de tekst is goed gekozen, maar misschien is het handig om de render in te blenden. Voor de rest, KUTGW. 9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$NeoSyp$ Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2008 Perfecto, stukken beter dan je vorige. Leuke stijl gebruikt, had misschien iets meer contrast mogen bevatten maar toch nog zeker iets van een 8/10 waard Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Playahh Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2008 zeer mooi ik ving het wel iets hebben! 8.5 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joppie Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2008 Hoop tekst, grappige render en goed kleur gebruik = passend geheel. jah... wat ken je hiervoor geven... 6.6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2008 Mooie sig. Nico en dat geweer (weet niet welke :$ ) heb je er goed in verwerkt. Die man, die dood word gescoten is ook wel mooi, alleen balletjes bloed? Nog nooit gezien. Verder kan de achtergrond mischien wel voller, maar verder is hij mooi! 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Unmountable Tijmen Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2008 Beetje simpel, Alleen rood... 5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2008 (bewerkt) Simpel maar wel effectief. 8/10 Bewerkt: 24 mei 2008 door Cuban Gangster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Miek Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2008 Simpel maar wel effectief. 8/10 Ik vind hem mooi met de LCPD achtergrond en de Cops van GTA IV. 8.5/10 Nu nog een passende avatar en je hebt een perfecte Layout! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.