Dennizzzz Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2008 Mooi gedaan, alleen je ziet wel goed dat ze ''bij elkaar'' zijn gezet.. 7/10 Beetje brush kan wonderen doen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2008 (bewerkt) Mooie effecten, keurig lettertyp. goeie border. Maar het enige minpuntje vind ik hoe je hebt gebrusht op die vrouw. Voor de rest KUTGW. Rate: 9/10 Bewerkt: 31 mei 2008 door Blizzard Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Unmountable Tijmen Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2008 Mooie licht effecten. 9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$NeoSyp$ Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2008 Mooie belichting, goed geheel, moderne uitstraling. 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Farid. Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2008 mooi, je hebt de brug er goed ingezet. Dit noem ik nou een mooie sig. een 9.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2008 de render is er een beetje raar opgeplakt, omdat hij links in ene keer stopt. Die had je misschien beter helemaal links kunnen zetten een 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Miek Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2008 Niet lelijk 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2008 Te ''Dark Lord'' achtig 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Unmountable Tijmen Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2008 Beetje op elkaar geplakt. 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KJF Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2008 Ik snap de bedoeling niet echt ervan.. 6.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2008 Ik wil toch vlug even jullie eraan doen herrineren dat de meeste rates hier niet volgens de regels zijn. Er moet net zoals in de Graphics Showroom gerate worden (dit staat ook in de eerste post van dit topic). Een zinnetje en een cijfer is dus bijlange niet genoeg. Geef een goed onderbouwde mening met eventueel dingen die die persoon eraan kan verbeteren. Lees het volgende topic nog maar eens goed door onder 'Raten'... Ps. Aan de volgende poster; rate de signature van KJF maar, en niet die van mij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RS-modder Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2008 Mooie sig KJF.Ik weet eigenlijk niet iets wat tegenvalt je krijgt een 9 van mij. M.v.g. RS-modder Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2008 Ik weet dat jij hem niet hebt gemaakt, maar UT. Maar goed... Deze sigvind ik erg mooi, die zon geeft een leuk effect. De tekst had misschien wel iets duidelijk gekunt. Een 9/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KJF Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2008 een mooie simpele sig, maar hij is wel home-made dat is goed. je renders zijn goed ingeblend, alleen de achtergrond is te leeg. 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Miek Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2008 Niet lelijk,wel een beetje raar. 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.