Miek Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 Daarnet heb ik geupdate naar Windows xp 10/10 Reageren
gta-pilot Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 Soory dat ik me er heel ff tussen prop maar lest er nou niemand de regels meer.... EEN POST PER DAG!!! En miek ik vind die ander sig beter die dizze had gemaakt Reageren
KJF Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Geplaatst: 3 juni 2008 Een mooie signature, render goed ingeblend. Mooie effecten. 95% Reageren
Miek Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Geplaatst: 3 juni 2008 Soory dat ik me er heel ff tussen prop maar lest er nou niemand de regels meer.... EEN POST PER DAG!!! En miek ik vind die ander sig beter die dizze had gemaakt Jongen,het is nog altijd dezelfde sig! Gewoon de tekskt eronder aangepast? Mooi 7.8/10 Reageren
Nissan Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Geplaatst: 4 juni 2008 Nog steeds te darklord achtig 6/10 Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Geplaatst: 4 juni 2008 Opelkaar geplakt, probeer effecten toe te voegen . 6/10 Reageren
KJF Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Geplaatst: 4 juni 2008 Mooi maar makkelijk, achtergrond wat te leeg. 6.8/10 Reageren
RS-modder Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 Geplakt maar toch vind ik hem mooi hij mocht alleen wel wat scherper. EEn 7.5 voor jou. M.v.g RS-modder Reageren
.Phobia Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 (bewerkt) mooie sig! alleen vind ik de text niet goed achtergrond niet mooi opgevuld en geen render ^^ een 5/10 nog oefenen ^^ Bewerkt: 6 juni 2008 door aartdognau Reageren
Miek Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 Mooie sig met de vuur effecten,aartdognau, ik vind de effecten mooi,is dat van de game Haze? Ook dat gaat in dat oog is mooi,maar dat lag waarschijnlijk aan de afbeelding.De achtergrond kan je wel maar nauwelijks zien. Maar het ziet er mooi uit.Hier krijg je een 8.5/10 Reageren
RS-modder Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 Hij is heel vol en de render zit er mooi in. Je krijgt van mij een 9. M.v.g RS-modder Reageren
2fast{0} Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 (bewerkt) Een mooie signature, leuke achtergrond en ook een paar goeie effecten erin gestopt, een leuke border erom heen. Het enige jammere vind ik is dat je render te vel is tegen over de rest van je signature, ik vind het zelf altijd mooier als je signature een totaal is en niet dat de render er zo uit springt! Rate: 7/10! Edit: Ik rate hier die van aartdognau maarja Miek was me net voor en RS-modder post nu tegen de regels.. RS-modder: Jou signature vind ik helemaal niet mooi, je renders zien er niet uit en ook je achtergrond is waardeloos. Rate: 1/10! >>> Door Dizzee: Gelieve hier niet te posten als je zelf geen afbeelding staan hebt in je handtekening. De volgende poster rate de signature van RS-modder<<< Bewerkt: 6 juni 2008 door Dizzee Reageren
Nissan Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 Ik ben door Dizzee aangesproken over mijn oordelen hier :$ ik zal er voortaan op letten. RS modder: Ik vind je sig niet zo mooi. Ik vind dat je de verkeerde kleur bij de vorm hebt gebruikt. expirimenteer eens met de vormen en de kleuren en je krijgt de perfecte sig Probeer ook je naam in een van de hoeken te zetten want in het midden (heu hoe moet ik dit zeggen) verpest de sig. De naam neemt de aandacht weg van de afbeelding, wat best wel jammer is. 3/10 Probeer in je volgende sig hierop te letten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.