Farid. Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2008 (bewerkt) ik vind hem niet zo, je ziet die lijntjes om de gatsen dat vind ik lelijk. en je ziet dat ze er ingeplakt zijn. Sorry, en probeer wat effecten toe te voegen. een 6/10 Bewerkt: 6 juni 2008 door faridjee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Unmountable Tijmen Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2008 (bewerkt) Die lens flare is er een beetje op gezet. En die tank vervagen vindt ik ook niet echt mooi. De letters wel. En het achtergrond gaat wel. maar het is er een beetje opgeplakt. 7/10 Hieronder: Je moet die van mij raten hoor . Bewerkt: 6 juni 2008 door Unmountable Tijmen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2008 Je hebt een mix gemaakt van The MAtrix en een Amerikaanse tank. Deze dingen vind ik totaal niet bij elkaar passen. Je had beter ook een soort Matrix achtige tank kunnen nemen. of iets in 3D. Je hebt de lichtflits mooi geplaats en je naam in de hoek gezet. mooi. 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KJF Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2008 Ik vind je signature niet zo heel mooi, De renders zijn gewoon "opgeplakt" , alleen de badge is goed ingeblend, waardoor alleen de achtergrond een geheel lijkt. 4.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2008 NOTA: Mensen die iemand anders hun sig een keer gerate hebben, even dit: het is zinloos iemand opnieuw een rate te geven als die nog steeds dezelfde sig heeft. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Think Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2008 7/10, ik vind de auto niet zo mooi uitgenknipt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
David22 Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2008 Ziet er netjes uit, zeker voor een 1e sig. Helaas kan ik geen border om de sig vinden, wat wel jammer is. Ook hadden de renders wat kleiner en lichter gemogen, want ze staan er maar voor de helft op. Ook vind ik de achtergrond vrij onduidelijk, ik kan niet zien wat het is. Besteed nog even wat aandacht aan deze punten, en het kan een hele mooie sig worden! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2008 Ziet er netjes uit, zeker voor een 1e sig. Helaas kan ik geen border om de sig vinden, wat wel jammer is. Ook hadden de renders wat kleiner en lichter gemogen, want ze staan er maar voor de helft op. Ook vind ik de achtergrond vrij onduidelijk, ik kan niet zien wat het is. Besteed nog even wat aandacht aan deze punten, en het kan een hele mooie sig worden! GoogleFTW.... Mja, sensation white, is niet zo goed als Sensation black! Lekkerpuh. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Phobia Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2008 mooie en kleurijke sig een border die je niet hebt is ook helemaal niet nodig is ^^ 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flashingdemon666 Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2008 Ik vind het effect naast die gast erg mooi. Vooral omdat het qua kleuren zo goed bij de helm past. Wat ik minder vind is het lettertype en de lijntjes door die gast. 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RS-modder Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2008 (bewerkt) IK vind hem heel vaag. De links render(dat poppetje) zit er niet goed in. De tekst daarintegen vind ik er wel bij passen. Jij krijgt een 7/10 van mij Bewerkt: 7 juni 2008 door RS-modder Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
2fast{0} Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2008 Gewoon een mislukte achtergrond met een tekst erop dat je gewoon met word kan doen... 1/10! Dizzee, nu heb ik wel een sig! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Phobia Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2008 mooie sig, letters passen er goed bij en de achtergrond is afwisselend zelf gemaakt? =D een 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2008 Ik vind hem een beetje te druk, Wel mooie kleuren gebruikt Een 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joppie Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2008 'The Duckdome Kloep' De achtergrond is een beetje eentonig, had ik wat leuks mee gedaan... Ik had ook wat meer gedaan met de tekst beetje kaal, maar past er wel bij. 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.