Flashingdemon666 Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2008 (bewerkt) Ik vind de helicopter wel leuk, maar voor de rest is hij slecht. Het GTA 4 logo is veels te klijn en de kleuren van de circel zijn ook mislukt. Die hadden tog wel wat ronder gekunt? 4.5/10 Mijn sig is zo´n reclame sig voor het Spamfestijn van BeaT DowN. Bewerkt: 8 juni 2008 door warrock_123_321 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy The Best Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2008 (bewerkt) Niet veel aan toe te voegen he ... 9/10... Niko staat er goed op..... natuurlijk het echte Beat Down logo en dan zon wit achtig randje erbij..... ik vind hem top Bewerkt: 8 juni 2008 door Tommy The Best Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
007 RoadRunner Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2008 Het lettertype en de kleur van de letters vind ik niet bij de achtergrond passen en het valt niet goed samen. Hij is wel mooi simpel en niet druk. 6.5 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Unmountable Tijmen Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2008 Precies het zelfde bij jou. De Letters zijn mooi op elkaar afgestemd en hij is mooi rustig. Je hebt alles blauw gedaan en dat past heel mooi bij zwart. Alleen zou ik het wel ietsje lichter maken. 9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Farid. Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2008 het ziet er wel leuk uit, alleen ik vind het niet zo..... ik mis iets 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
2fast{0} Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2008 (bewerkt) Het enige mooie vind ik de achtergrond. Je hebt de Tank te groot gemaakt en wat heeft de matrix achtergrond nou met een tank te maken? Ook maakt hij je signature gelijk te druk , en is het licht effect helemaal niet mooi, erg jammer... 5/10! Bewerkt: 9 juni 2008 door 2fast{0} Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pennywise The Clown Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2008 (bewerkt) Aparte sig, maar wel opvallend. Achtergrond loopt mooi in elkaar over, en is redelijk strak. Ik mis eventueel wel nog wat diepte. of staat Niko 'tegen de muur aangeplakt'? Verder vind ik de onderkant bij Niko iets te licht. Maakt het allemaal ook een beetje blurry, wat tegenstrijdig is met de bovenkant, en de rest van de signature. Al met al toch een mooie signature... 7.5/10 Bewerkt: 9 juni 2008 door Pennywise The Clown Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Farid. Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2008 Mooi, je achtergrond past zij je render. Ik vind het mooi dat het licht geeft. 8.8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RS-modder Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2008 Mooie sig. Ik vind hem alleen heel erg druk. De tekst past er goed bij en de render is mooi. Je krijgt van mij een 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2008 Jij vind die druk? dan heb je die van jouw nog niet bekeken. ook snap ik niet wat het voorstelt. blauw met 2 blauwe kaarsjes. alhoewel. dan zou ik rood als hoofdkleur pakken. 5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2008 Een beetje simpel, maar het ziet er wel leuk uit. Waarschijnlijk heb je deze reactie al vaak gekregen, maar "What Else" past niet bij "Heineken" Maar het ziet er leuk uit. Een 8/10 waard. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Honkbal95 Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2008 ahh de eenden leuke sig dat bewegende 8/10 ik kom nog wel eens langs om gebrade eend te eten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joppie Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2008 (bewerkt) Mooie sig van AC. Mooie achtergrond, de tekst is goed, maar k had alleen je naam ergens anders gedaan. Verder een prima sig. 8/10 Bewerkt: 11 juni 2008 door joppie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Farid. Geplaatst: 12 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2008 Mooie sig, Beetje klein da's wel jammer. 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Unmountable Tijmen Geplaatst: 13 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2008 Beetje druk en de render niet ingeblend, echt jammer. En je naam vind ik ook niet echt goed geplaatst. Die lijnen passen er niet bij. 5/10 Mijne is een oude bekende. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.