Farid. Geplaatst: 13 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2008 Hij is mooi, de kleurcombo past. En verder vond ik dat er wel iets extra's bij mocht. 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 13 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2008 Render een beetje te onduidelijk. Hij is ook een beetje leeg met maar één brush. Ik zou meer verschillende brushes gebruiken en de huidige dan ietsje minder 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
snowguard3 Geplaatst: 13 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2008 Render een beetje te onduidelijk. Hij is ook een beetje leeg met maar één brush. Ik zou meer verschillende brushes gebruiken en de huidige dan ietsje minder 7/10 wel leuk 8/10 mijne is gewoon simpel dus is vast slecht Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Phobia Geplaatst: 13 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2008 de jouwe is niet eens een sig vriend het is een userbalk =P. toch nog een 6/10omdat hij er leuk uit ziet, je hebt ook het juiste deeltje genomen van het soldaatje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Unmountable Tijmen Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2008 Beetje druk en een rare render. Je lettertype is té klein. 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Phobia Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2008 aah, die oude bekende UT met zijn oude sig ik vind hem wel mooi. maar niet zooo mooi, de lijnen zijn leuk maar de stippen zijn overbodig denk ik. meschien een render in plaatsen?. ik weet niet of dat goed zou uit komen, maar je kan het proberen. 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2008 Render een beetje te onduidelijk. Hij is ook een beetje leeg met maar één brush. Ik zou meer verschillende brushes gebruiken en de huidige dan ietsje minder 7/10 wel leuk 8/10 mijne is gewoon simpel dus is vast slecht Volgende keer misschien een wat duidelijkere uitleg erbij, bijvoorbeeld waarom geen 10 maar een 8? Dit is niet echt een rate volgens de regels natuurlijk. Nu de sig van aartdognau. De witte vlakken aan de zijkanten vind ik er niet echt mooi uitzien. De sig heb je met bepaalde effecten erg onduidelijk gemaakt wat ik niet echt mooi vindt. De tekst ziet er wel leuk uit maar de gehele sig vindt ik niet echt heel erg mooi. Ik geef je een 6/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Farid. Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2008 Je eenden idee ziet er wel leuk uit, het is mooi dat het beweegt. Je hebt steds iets anders en dat vind ik wel cool, alleen je tekst vind ik niet echt passen. 8.7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
2fast{0} Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2008 Ik je signature te donker, ook is je render erg klein en in een hoekje gestopt en zitten er een paar effecten bij die er helemaal niet bij passen. Ook is je tekst niet goed leesbaar, ik vind je signature niet echt iets vrolijks of leuks uitstraalt. Je krijgt een: 5/10! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RS-modder Geplaatst: 17 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2008 IK vind hem een beetje simpel. Toch is hij wel mooi. De tekst past goed bij het plaatje Je krijgt van mij een 7.5 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
David22 Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2008 Om nou te zeggen dat ik hem echt mooi vind... nee Het is niet echt duidelijk te zien wat het is, er zit geen stroke om en ook de tekst is erg standaard. Je krijgt van mij een 5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Unmountable Tijmen Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2008 Leuke kleuren gebruikt. Alles komt goed tot zijn recht. Het lettertype is ook mooi gedaan! 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gammie_ Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2008 Nice sig! Alles past wel bij elkaar. Alleen vind ik je front iets minder, het valt toch een beetje buiten de boot kwa kleur. 9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KJF Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2008 Een vrij mooie sig, alleen veels te donker, de voetballen op de achtergrond zijn ook niet zo mooi. 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RS-modder Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2008 Wow hij is heel mooi KJF. Die effecten ijn heel mooi en de render ook. Ik vind hem links alleen een beetje leeg. je krijgt van mij een 9 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.