Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)

Slimm

Recommended Posts

• Reacties 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• San_Andreas_Nigga

107

• Grove St.

90

• Pitbull

89

• GuitarGuy666

87

Hele mooie sig, mooie achtegrond, effecten en ga zo maar door.

De tekst past er goed bij en de render is mooi ingeblend.

Trouwens ook een mooie border.

9.5/10

EDIT:

Voor de gene die mij gaat raten: Hij lijkt op die van Dastard maar is toch een ander onderwerp en helemaal zelf gemaakt.

De inspiratie komt ook van mezelf.

Bewerkt: door joppie
Delen op andere websites

is voor de rest niet veel bijzonders als je het zelf heb getekend dan wel dan geef ik een 7/10 en anders is er voorderest nikx aan(vind ik dus niet boos zijn :puh: )

Edit: sorry ik zat bij de verkeerde te kijken :bonk:

is wel mooi gedaan maar alleen maar screenshots en dan knippen en plakken maar tog 6,5/10

Bewerkt: door brian991
Delen op andere websites

Nice sig voor je 3de :Y . Alleen vind ik je background niet erg geslaagd een beetje saai, dat geld ook voor je tekst. Jammer dat je geen border om je sig hebt, dat maakt het totaal plaatje naar mijn idee compleet. 7/10

Delen op andere websites

Mooie sig, vooral het kleurgebruik springt eruit. Het enigszins groene gezicht staat in contrast met de rest van de afbeelding, die paars-roze tinten heeft.

De tekst en 'hoofdafbeelding' zijn goed verdeeld over de afbeelding, niet alles aan één kant gepropt of alles in het midden. Daarbij zorgt de donkerpaarse walm die van boven lijkt te komen nog even een versterking waardoor het groene gezicht van het poppetje nog duidelijke naar voren komt. Het is alleen wél jammer dat het poppetje niet helemaal zichbaar is, maar aan de rechterkant overgaat in de donkerpaarse walm. Verder past de dubbelgepixelde banner om de afbeelding er goed bij; groen of wit was te flets geweest.

Al bij al een leuke sig die een 8/10 waard is, naar mijn mening.

@ Hieronder: En ik dan :7 :7

Bewerkt: door Puma
Delen op andere websites

Uhm ik moet eerlijk zeggen dat deze sig niet zo mooi is.

Dit komt vooral door de brush, de tekst en de kleuren.

Ik had de brush iets minder gedaan, de tekst een andere font gegeven en het kleurgebruik anders gedaan.

Probeer wat met de tekst te doen zodat het erbij past.

6/10

Bewerkt: door joppie
Delen op andere websites

Op grafisch gebied is het niet echt heel speciaal, maar omdat ik een enorme GT-fan ben, en dus ook van de komende GT-5 geef ik hem een 9/10, ook te danken aan het feit dat er een Audi R8 en een Dodge Viper instaan ;) Geen 9.5 omdat die gele Suzuki Swift er niet bijpast :D

EDIT: Woops, nu ik gepost heb zie ik dat ik geen sig heb :puh: Sorry...

Bewerkt: door demontventoux
Delen op andere websites

Ik zie geen sig, alleen tekst :7

0/10

Mooie sig ;) Ook met die lijnen op de achtergrond. Render is ook goed geplaatst, alleen de tekst staat iets te dicht tegen hem aan. :puh:

8/10

@ hieronder: Bedankt voor je tip :) Ik zal eens wat proberen :)

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Delen op andere websites

Ik zie geen sig, alleen tekst :7

0/10

Mooie sig ;) Ook met die lijnen op de achtergrond. Render is ook goed geplaatst, alleen de tekst staat iets te dicht tegen hem aan. :puh:

8/10

@rate hierboven: De tekst van de signature van Adren4Line is verkeerd gespeld. Het is Edwin van der Sar, niet van de sar... :Y

Kai: Ik weet nog steeds niet hoe je het doet, maar je R* Social-club sig's doen het prima. Dit is je 5e volgensmij? Het wordt langzaamerhand een beetje saai. Misschien moet je er eens iets speciaals mee doen, door er bijvoorbeeld iets anders doorheen te plaatsen, of er een of andere slang tussendoor te laten kronkelen. Vraag mij niet hoe, maar indien je dit al kunt, zou zoiets geen probleem moeten zijn.

Beetje saai dus, maar nog net goed genoeg voor een 6je.

Delen op andere websites

Spanjaard. 1/10

Nee ok, als ik dat even buiten beschouwing laat, dan is het mooi gemaakt, de afbeelding is er mooi in geintegreerd, alleen de vlag had iets beter gekund, nu zie je nog een te scherpe lijn.

8/10[/font]

Bewerkt: door $NeoSyp$
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...