Unmountable Tijmen Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2008 Saai, Vreemd, Lelijk. 3/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joppie Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2008 (bewerkt) Hele mooie sig, mooie achtegrond, effecten en ga zo maar door. De tekst past er goed bij en de render is mooi ingeblend. Trouwens ook een mooie border. 9.5/10 EDIT: Voor de gene die mij gaat raten: Hij lijkt op die van Dastard maar is toch een ander onderwerp en helemaal zelf gemaakt. De inspiratie komt ook van mezelf. Bewerkt: 22 juni 2008 door joppie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
brian991 Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2008 (bewerkt) is voor de rest niet veel bijzonders als je het zelf heb getekend dan wel dan geef ik een 7/10 en anders is er voorderest nikx aan(vind ik dus niet boos zijn ) Edit: sorry ik zat bij de verkeerde te kijken is wel mooi gedaan maar alleen maar screenshots en dan knippen en plakken maar tog 6,5/10 Bewerkt: 23 juni 2008 door brian991 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gammie_ Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2008 Nice sig voor je 3de . Alleen vind ik je background niet erg geslaagd een beetje saai, dat geld ook voor je tekst. Jammer dat je geen border om je sig hebt, dat maakt het totaal plaatje naar mijn idee compleet. 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Puma Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2008 (bewerkt) Mooie sig, vooral het kleurgebruik springt eruit. Het enigszins groene gezicht staat in contrast met de rest van de afbeelding, die paars-roze tinten heeft. De tekst en 'hoofdafbeelding' zijn goed verdeeld over de afbeelding, niet alles aan één kant gepropt of alles in het midden. Daarbij zorgt de donkerpaarse walm die van boven lijkt te komen nog even een versterking waardoor het groene gezicht van het poppetje nog duidelijke naar voren komt. Het is alleen wél jammer dat het poppetje niet helemaal zichbaar is, maar aan de rechterkant overgaat in de donkerpaarse walm. Verder past de dubbelgepixelde banner om de afbeelding er goed bij; groen of wit was te flets geweest. Al bij al een leuke sig die een 8/10 waard is, naar mijn mening. @ Hieronder: En ik dan :7 Bewerkt: 23 juni 2008 door Puma Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RS-modder Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2008 Mooie sig Global. Je achtergrond is erg mooi. Het zwarte verpest de rechter kant van de render een beetje. Je tekst is ook goed. Van mij krijg je een 8 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joppie Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2008 (bewerkt) Uhm ik moet eerlijk zeggen dat deze sig niet zo mooi is. Dit komt vooral door de brush, de tekst en de kleuren. Ik had de brush iets minder gedaan, de tekst een andere font gegeven en het kleurgebruik anders gedaan. Probeer wat met de tekst te doen zodat het erbij past. 6/10 Bewerkt: 24 juni 2008 door joppie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
demontventoux Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2008 (bewerkt) Op grafisch gebied is het niet echt heel speciaal, maar omdat ik een enorme GT-fan ben, en dus ook van de komende GT-5 geef ik hem een 9/10, ook te danken aan het feit dat er een Audi R8 en een Dodge Viper instaan Geen 9.5 omdat die gele Suzuki Swift er niet bijpast EDIT: Woops, nu ik gepost heb zie ik dat ik geen sig heb Sorry... Bewerkt: 25 juni 2008 door demontventoux Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Adren4Line Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2008 (bewerkt) K zie er geen 0/10 @Hieronder: Beter kijken Bewerkt: 25 juni 2008 door Adren4Line Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2008 (bewerkt) Ik zie geen sig, alleen tekst 0/10 Mooie sig Ook met die lijnen op de achtergrond. Render is ook goed geplaatst, alleen de tekst staat iets te dicht tegen hem aan. 8/10 @ hieronder: Bedankt voor je tip Ik zal eens wat proberen Bewerkt: 25 juni 2008 door Kai-ShockWave Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pennywise The Clown Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2008 Ik zie geen sig, alleen tekst 0/10 Mooie sig Ook met die lijnen op de achtergrond. Render is ook goed geplaatst, alleen de tekst staat iets te dicht tegen hem aan. 8/10 @rate hierboven: De tekst van de signature van Adren4Line is verkeerd gespeld. Het is Edwin van der Sar, niet van de sar... Kai: Ik weet nog steeds niet hoe je het doet, maar je R* Social-club sig's doen het prima. Dit is je 5e volgensmij? Het wordt langzaamerhand een beetje saai. Misschien moet je er eens iets speciaals mee doen, door er bijvoorbeeld iets anders doorheen te plaatsen, of er een of andere slang tussendoor te laten kronkelen. Vraag mij niet hoe, maar indien je dit al kunt, zou zoiets geen probleem moeten zijn. Beetje saai dus, maar nog net goed genoeg voor een 6je. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2008 (bewerkt) De tekst vind ik iets te onduidelijk en de sig is een beetje saai en leeg. Een 6/10 Edit@hieronder: Portugal Spanje [/font] Bewerkt: 30 juni 2008 door Kloep Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$NeoSyp$ Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2008 (bewerkt) Spanjaard. 1/10 Nee ok, als ik dat even buiten beschouwing laat, dan is het mooi gemaakt, de afbeelding is er mooi in geintegreerd, alleen de vlag had iets beter gekund, nu zie je nog een te scherpe lijn. 8/10[/font] Bewerkt: 30 juni 2008 door $NeoSyp$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Unmountable Tijmen Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2008 Tjah, opzich wel leuk . Een mooie brug die in hét duister weg loopt Simpel maar leuk 9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RS-modder Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2008 Ik vind hem wel erg makkelijk sorry. De achtergrond is wel mooi. Het lettertype past er ook goed bij. Je krijgt toch een 7 van mij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.