Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Saai.

Slecht gebruik van kleuren en brushes.

Lelijk lettertype.

Kortom gewoon lelijk!

Rate: 2/10

Grtz PiekeTheCat :D

Bewerkt: door PiekeTheCat
  • Reacties 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• San_Andreas_Nigga

107

• Grove St.

90

• Pitbull

89

• GuitarGuy666

87

Geplaatst:
Saai.

Slecht gebruik van kleuren en brushes.

Lelijk lettertype.

Kortom gewoon lelijk!

Rate: 2/10

Grtz PiekeTheCat :D

Leuk kleuregebruik, alleen dat ventje vind ik maar een beetje strange.

Maar je krijgt een 7.5/10.

Een Xbox 360 fan gaat mijn Sign niet leuk vinden xD

Later,

Geplaatst:

Jah, aan simpele kant, dat witte is minder mooi.

dat had je mss wel weg kunnen werken.

en waar blijft de badeend? :schater:

5.5/10

Geplaatst:

Nou, het is een beetje simpel. Wel leuke tekst en de afbeelding is ook wel mooi.

7.4/10

Geplaatst:

De achtergrond en de zwarte plekken om de render heen geven wel een goed effect, de tekst is alleen wat minder. Ikzelf zou een ander font hebben gekozen. Het is vooral jammer dat de tekst over de render heen gaat, misschien wat het beter geweest als hotel golden plasma... onderin was geplaatst dan boven. Maarja:

7.2/10

Geplaatst:

Al een oude signature Bigstijn, maar nog steeds vind ik hem vrij mooi. Leuke effecten, prima kleuren, en het lettertype is ook goed uitgekozen. Het enige minpuntje wat eigenlijk ook de basis van alle andere minpunten is, is dat het een beetje te scherp en te pixelig is. Hierdoor is het snelheidseffect niet lekker 'smooth', en het lettertype is ook onduidelijk wat voornamelijk komt door de drukke achtergrond. Verder vind ik het vuur onderaan ook niet helemaal perfect, het gedeelte onder het schild zou ik dan ook weglaten ;)

80%

Geplaatst:

Geniaal gewoon! Zo verschrikkelijk origineel, zo prachtig, het toppunt van schoonheid! Prachtig lettertype en die eenden, fantastico!

9/10

Geplaatst:

Omdat ik toevallig gelezen heb dat jou sig één van je eerste is houd ik daar ook hier rekening mee. Letters zijn slecht te lezen, dat wel

Een 6/10 omdat het je eerste is. Een photoshop expert zou van mij een 2 krijgen :bier:

Geplaatst:

Ik vind die van jou wel mooi 7/10

maar eh, ik prefeer toch liever Handgeschrevuh :puh: Naja Signature betekent letterlijk Handtekening dus niet klagen :7

Geplaatst:
Ik vind die van jou wel mooi 7/10

maar eh, ik prefeer toch liever Handgeschrevuh :puh: Naja Signature betekent letterlijk Handtekening dus niet klagen :7

Als je het zo bekijkt :cab: . Daar heb je over het algemeen wel gelijk in. Maar op forums wordt de betekenis ''Handtekening/Signature'' toch gebruikt voor die soort PS (photoshop) werk. Eigenlijk weet ik het anders vertaald: Handtekening = een persoonlijke creatie, creatie = iets zelf gemaakt. Dan kom je toch terecht bij een sig van bijv. PS :engel: In iedergeval Back to topic...

Geplaatst:

Beetje vreemd, maar wel mooi! Alles loopt mooi in elkaar over, en het is een beetje een rare render :puh:. Maar verder heel netjes gedaan!

8/10

Die van mij is de sig voor een mod ;)

Geplaatst:
Beetje vreemd, maar wel mooi! Alles loopt mooi in elkaar over, en het is een beetje een rare render :puh:. Maar verder heel netjes gedaan!

8/10

Die van mij is de sig voor een mod ;)

Ik snap het niet..?

Is het een soort mod?

Nou,het is wel een mooi design.

7.5/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...