PiekeTheCat Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 (bewerkt) Saai. Slecht gebruik van kleuren en brushes. Lelijk lettertype. Kortom gewoon lelijk! Rate: 2/10 Grtz PiekeTheCat Bewerkt: 3 juli 2008 door PiekeTheCat Reageren
FerryN Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 Saai.Slecht gebruik van kleuren en brushes. Lelijk lettertype. Kortom gewoon lelijk! Rate: 2/10 Grtz PiekeTheCat Leuk kleuregebruik, alleen dat ventje vind ik maar een beetje strange. Maar je krijgt een 7.5/10. Een Xbox 360 fan gaat mijn Sign niet leuk vinden xD Later, Reageren
joppie Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 Jah, aan simpele kant, dat witte is minder mooi. dat had je mss wel weg kunnen werken. en waar blijft de badeend? 5.5/10 Reageren
FireFighter Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 Nou, het is een beetje simpel. Wel leuke tekst en de afbeelding is ook wel mooi. 7.4/10 Reageren
Bigstijn Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 De achtergrond en de zwarte plekken om de render heen geven wel een goed effect, de tekst is alleen wat minder. Ikzelf zou een ander font hebben gekozen. Het is vooral jammer dat de tekst over de render heen gaat, misschien wat het beter geweest als hotel golden plasma... onderin was geplaatst dan boven. Maarja: 7.2/10 Reageren
M4X Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 Al een oude signature Bigstijn, maar nog steeds vind ik hem vrij mooi. Leuke effecten, prima kleuren, en het lettertype is ook goed uitgekozen. Het enige minpuntje wat eigenlijk ook de basis van alle andere minpunten is, is dat het een beetje te scherp en te pixelig is. Hierdoor is het snelheidseffect niet lekker 'smooth', en het lettertype is ook onduidelijk wat voornamelijk komt door de drukke achtergrond. Verder vind ik het vuur onderaan ook niet helemaal perfect, het gedeelte onder het schild zou ik dan ook weglaten 80% Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 Geniaal gewoon! Zo verschrikkelijk origineel, zo prachtig, het toppunt van schoonheid! Prachtig lettertype en die eenden, fantastico! 9/10 Reageren
FireFighter Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 beetje saai zo, Ik zie niks, geen effecten niks... 2/10 Reageren
Sprunk Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 Omdat ik toevallig gelezen heb dat jou sig één van je eerste is houd ik daar ook hier rekening mee. Letters zijn slecht te lezen, dat wel Een 6/10 omdat het je eerste is. Een photoshop expert zou van mij een 2 krijgen Reageren
peter99 Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 Ik vind die van jou wel mooi 7/10 maar eh, ik prefeer toch liever Handgeschrevuh Naja Signature betekent letterlijk Handtekening dus niet klagen Reageren
gammie_ Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 Ik vind die van jou wel mooi 7/10maar eh, ik prefeer toch liever Handgeschrevuh Naja Signature betekent letterlijk Handtekening dus niet klagen Als je het zo bekijkt . Daar heb je over het algemeen wel gelijk in. Maar op forums wordt de betekenis ''Handtekening/Signature'' toch gebruikt voor die soort PS (photoshop) werk. Eigenlijk weet ik het anders vertaald: Handtekening = een persoonlijke creatie, creatie = iets zelf gemaakt. Dan kom je toch terecht bij een sig van bijv. PS In iedergeval Back to topic... Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 Beetje vreemd, maar wel mooi! Alles loopt mooi in elkaar over, en het is een beetje een rare render . Maar verder heel netjes gedaan! 8/10 Die van mij is de sig voor een mod Reageren
Miek Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 Beetje vreemd, maar wel mooi! Alles loopt mooi in elkaar over, en het is een beetje een rare render . Maar verder heel netjes gedaan! 8/10 Die van mij is de sig voor een mod Ik snap het niet..? Is het een soort mod? Nou,het is wel een mooi design. 7.5/10 Reageren
Sofar Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 k vind uhm niet zo mooi , niet zo mooie tekst en niet zo mooie achtergrond als zeg k het zefl een 6,8 Reageren
gaman Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 Beetje vaag ding als ik eerlijk ben. maar wel leuk 7. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.