Jesperkaj Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2008 Je hebt er niet eens eentje. 0/0 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2008 Ziet er op zich wel leuk uit, De tekst is mooi maar wel weinig effecten wat het een beetje saai maakt een 6,5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KJF Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2008 Alleen tekst, op zich wel grappig gedaan, maar toch nog saai. 6.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2008 (bewerkt) De tekst is een beetje onduidelijk, maar de rest is erg leuk gedaan 8/10 Bewerkt: 14 juli 2008 door Kloep Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ArticLight Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2008 Mooie sig, goed kleurgebruik, render is goed geplaatst en geen overbodige dingetjes. Alleen het font zou ik wat 'strakker' doen. Geen opgevulde tekst maar gewoon strakke letters. Een border zou misschien ook niet fout staan. Al met al wel een mooie sig hoor. 7,9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-pilot Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2008 Screen + tekst= 2 voor de moeite. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timske Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2008 Een mooie texture met mooie effecten en hij is wel een 8.5/10 waard Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2008 Prima signature, de border geeft het een erg proffesionele look. De signature zelf vind ik iets minder qua kleurgebruik, het is een beetje eentonig, en de brushes zijn een beetje raar. De tekst is daarintegen wel weer leuk, en ook de render (die ik overigens een beetje te klein vind) en het lichteffect zien er best goed uit. Verder vind ik het niet zo een hele bijzondere signature, je kan nog een aantal dingen toevoegen om het iets drukker en leuker te maken om naar te kijken 70% Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Farid. Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2008 Ik vind hem een beetje 'gewoontjes' het is gewoon tekst en een paar strepen! 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2008 Mooie sig hoor. Alleen past die grafiti achtergrond niet echt bij het "Mario thema" Voordest vind ik hem eigenlijk wel mooi, lekker veel kleur 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rjravi1 Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2008 mooie sig van GTA CH met mooie belichting 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Miek Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2008 Met wat heb je die gemaakt? Met Paint? Niet slecht,(...) 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2008 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timske Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2008 Een beetje tekst, mooie font en trouwens de tekst is mooi Een dikke 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RS-modder Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2008 Hij is mooi maar een beetje simpel. Je kleuren passen goed bij elkaar. Alleen zou ik een ander lettertype gebruiken. 7.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.