rjravi1 Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2008 k hou niet zo van anime enzo 7/10 kan iemand wat tips geven bij de volgende rate >>> Door Dizzee: Je mag hier maar 1 maal posten per dag, jij hebt het al 3 keer gedaan. Let hier op svp. En je vraagt om tips maar je geeft er zelf geen...<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Farid. Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2008 Leuk, 2pac alleen jammer dat je er niks mee hebt gedaan. Je kon wel wat met 2pac doen of wat brush gebruiken. 4/10 omdat ik van 2pac houd! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PiekeTheCat Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2008 Leuk alleen kon de kleur van het lettertype wel anders 7.5/10 MVG PiekeTheCat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rjravi1 Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2008 thx faridjee voor je tip @hierboven leuke sig met mooie brushes en een bij pasende tekst effecten hoeven voormij niet, maar het is wel een beetje saai in dit geval zonder effecten 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Unmountable Tijmen Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2008 Beetje standaard. Niet zo mooi. Een tonige kleur, Tekst en render Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2008 Mooi sig hoor UT, leuke effecten bij de auto! 9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rjravi1 Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2008 je sig pas wel bij je avatar, maar het lijkt een beetje saai mischien had je het wat meer mogen bekladden 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gammie_ Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2008 Ik vind jou sig niet geweldig, maar toch wel leuk gedaan met de soort ruitjes aan de linkerkant en Tupac aan de rechterkant. Ook wel een mooi detail dat het doorzichtig is. Ik geef je signature een 6,5 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2008 Gammie_, het is weer een leuke signature! Lekker simpel maar toch ook weer niet. Er zit ook een goede dosis humor in dus hij is zeker wel een 9 waard! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timske Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2008 (bewerkt) Ik vind hem wel mooi.. Mooie tekst etc.. heb niet veel meer te zeggen een 9/10 Bewerkt: 31 juli 2008 door Timske Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2008 ik vind deze ook wel mooi gedaan, al ben ik nu eiglijk PiekeTheCat zijn kunsten aan het bekritiseren alleen had de achtergrond, die overigens cool gedaan is, een andere kleur mogen hebben denk ik, deze is nogal 'roestig'. maar misschien is dat de bedoeling Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rjravi1 Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2008 die auto sigs zijn echt mooi , alleen had je een andere kleur voor je tekst mogen kiezen want het is nogal onduidelijk hmmm dit is zeker een 8 waard Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Daan007 Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2008 Gast, waarom laat je zovaak je eigen sig raten? Maak anders gewoon een topic aan en ga niet hier 100 keer spammen. Hoe dan ook, ik vind hem niet erg bijzonder mooi. Hij is saai en de tekst is te verschillend. En hoezo staat er mob in je naam? 3/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cj101 Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2008 (bewerkt) Best mooi een 7,5/10. Mijne is gemaakt door Joppie. Bewerkt: 4 augustus 2008 door cj101 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Swiggers Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2008 cj101, ik vind jou sig een beetje simpel. Een achtergrond met rechtsonderin je naam. En ik vind de achtergrond ook helemaal niet mooi. Ookal heb ik geen verstand van Photoshop, ik weet wel dat jij een erg simpele sig hebt. 4,5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.