Sprunk Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2008 Je vind de sig van cj101 wat simpel maar die van jou is nou ook niet echt geweldig, die is ook best wel simpel. Al is hij toch best wel mooi. 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2008 Mooie duistere sig die best wel vee stijl heeft ik heb er nog niet veel gemaakt (waarom ik dit zeg weet ik niet) maar ik vind hem daarbij toch heel mooi gemaakt. ik geef hem een 8.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2008 niet slecht, alleen past de stijl van het ene figuur niet bij het andere vind ik. buiten dat best mooi gemaakt, een beetje simpel, maar mooi. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cj101 Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2008 Erg mooi want die auto heeft mooie stijl 9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Farid. Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2008 (bewerkt) Leuke sig. jah, heb er niet echt veel over te zeggen want ik vind hem een beetje gewoontjes. Je hebt gewoon een stock en 2 renders genomen dat is alles. 5/10 Farid Bewerkt: 5 augustus 2008 door faridjee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vegeta Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2008 + Mooie render gekozen, en je hebt hem ook op de goeie plaats neergezet, mario ziet er echt heel HQ uit en de effect eromheen is ook wel mooi . - Ik zie je border nauwelijks en je achtergrond vind ik er niet bij passen, en de kleur van je lettertype en de lettertype zelf vind ik er ook niet bij passen. 6,5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2008 Zeer mooie Sig De Render zit op precies de goede plek KUTGW 10/10 Maar hoe maak je zo'n Lijn met die nam en waar haal je die lettertype vandaan? Graag Antwoord via de PB die ik gestuurd heb. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2008 (bewerkt) leuk, al is ie niet door jou zelf gemaakt. het lettertype lijkt zo goed op de handtekening zelf, dat het echt één geheel lijkt. EDIT: o ja, een 9.5/10, een half puntje af omdat ie nogal simpel is, voor de rest prachtig. Bewerkt: 8 augustus 2008 door senneken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2008 Mooie Lambo sign Je hebt je render goed neer gezet en dat wiel geeft een mooi effect 9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timske Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2008 Ik vind hem heel realistisch, en heb er verder niet veel over te zeggen 9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2008 Ziet er goed uit lijdt de linker heel erg af met die rans. 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2008 (bewerkt) een nogal saaie sig die ik eigenlijk niet echt snap! je hebt ook een te saaie achtergrond gebruikt en dat logo rechtsonder ik vind het niet mooi staan Kortom ik vind je sig niet echt mooi of te wel lelijk 3/10 Bewerkt: 10 augustus 2008 door zamg0d1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2008 een nogal saaie sig die ik eigenlijk niet echt snap!je hebt ook een te saaie achtergrond gebruikt en dat logo rechtsonder ik vind het niet mooi staan Kortom ik vind je sig niet echt mooi of te wel lelijk 3/10 7/10 >>> Door Dizzee: Dit is niet de manier waarop je hoort te raten. Lees de regels maar eens om te zien hoe het wel moet<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2008 Ik vind je sig een beetje matig. Het ziet eruit of je ff snel een achtergrond gebrushed hebt, en klik klak de reder erop geplakt heb. De kleuren vind ik daarin tegen wel mooi. 5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorair Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2008 Mooie sig, het is zeer mooi met het schip dat uit de sig vliegt. Het lettertype past echt bij de sig Enkel de rand heeft niet zo'n mooie kleur. 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.