cj101 Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2008 Ik vind de kleuren erg mooi en ook hoe de poppetjes erop staan, Een dikke 9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Farid. Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2008 Ik vind hem oerlelijk, sorry Het zijn gewoon 2 gassies die op een achtergrond zijn geplaatst 4.4/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2008 Raar, wat doet Mario nou bij de streets? 2/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Farid. Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2008 Raar, wat doet Mario nou bij de streets?2/10 Dat is mario zelf met wat aanpassingen, dat zie je toch wel Back to topic: Mooie sig, vooral het vuur past goed bij het rode! 8/10 En sorry dat ik 2 berichten doe! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2008 MArio goes out of game? Ik vind de Render mooi gemaakt en de Brushes ook alleen het vloekt en dan oopk nog die tekst kleur het laat je hele sig vloeken 6.8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2008 Mooi gedaan, het trekt mooi over elkaar waardoor het er super echt uitzet. Een dikke 9 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timske Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2008 Een hele mooie sign, heb er niet veel meer over te zeggen Een dikke (bold) 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2008 mooie sig Tim alleen is hij niet door jou gemaak Alleen waarom zitten die stipjes er? Rechtsboven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2008 leuke sig met C4D goed ingewerkt, leuke kleuren, alleen je lettertype is wat minder. 9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2008 Mooie sig, alleen past de tekst: The Marshal Matters, niet bij de grote EMINEM tekst. 9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vegeta Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2008 Heel mooie sig 8/10 (hij is wel gemaakt door Dizzee denk ik) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2008 Heel mooie sig 8/10 (hij is wel gemaakt door Dizzee denk ik) sterker nog dat is zo mooie sig Vegeta de effecten zijn mooi, alleen vind ik de render wat minder mooi Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Unmountable Tijmen Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2008 Ik vind hem een beetje te druk. Je lettertype lees je niet zo heel erg goed. Jammer dat het ook wit is. 4/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timske Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2008 Ik vind hem een beetje te druk. Je lettertype lees je niet zo heel erg goed. Jammer dat het ook wit is.4/10 Een mooie Audi Q7, heeft me oom oook Ik geef hem een 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vegeta Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2008 (bewerkt) Je achtergrond is veel te blurrig, en de onderste tekst past er niet mooi bij. Mijn eerste indruk is gewoon direct een : 5/10 Bewerkt: 18 augustus 2008 door Vegeta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.