Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)

Slimm

Recommended Posts

• Reacties 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• San_Andreas_Nigga

107

• Grove St.

90

• Pitbull

89

• GuitarGuy666

87

een beetje te groot :erm:

aar ik weet niet of je hem zelf hebt gemaakt maar ik vind het wel leuk een mooi gebrushte achtergrond met leuke Heineken Slogan.

Jij houdt wel van simpele Sigs _O_

9/10

Zelfgemaakt :engel:

Die van jou vind ik geweldig ^_^ , ik houd wel van wat anime. En die brush ernaast. Gewoon top!

10/10 :dans:

Delen op andere websites

een beetje te groot :erm:

aar ik weet niet of je hem zelf hebt gemaakt maar ik vind het wel leuk een mooi gebrushte achtergrond met leuke Heineken Slogan.

Jij houdt wel van simpele Sigs _O_

9/10

Zelfgemaakt :engel:

Die van jou vind ik geweldig ^_^ , ik houd wel van wat anime. En die brush ernaast. Gewoon top!

10/10 :dans:

heb niet gebrusht :schater:

alleen heb ik geen inspiratie meer :duh:

wie heeft nog goede ideeen?

Bewerkt: door zamg0d1
Delen op andere websites

Ik weet niet wat iedereen in je sig ziet ?? Ik vind dat je veel mooiere hebt gemaakt, ik vind het veels te druk en de anime meisje vind ik lelijk. Je lettertype vind ik niet mooi en het doorzichtige maakt het juist meer onleesbaar. 4/10

Delen op andere websites

mooie sig Vegeta

de effecten zijn mooi, alleen vind ik de render wat minder mooi

Dit heb ik al een keertje gezegd maar sinds ik dat toipic van hem ben gaan lezen met wat er allemaal nog achter zit ben ik er anders over gaan denk maar ik geef het toch een 9 omdat er blijkt veel beblurd te zijn er er zit een C4D in wat ik niet wist

@ hierboven: Ik vind DBZ niet leuk maar ik denk er eigenlijk wel neutraal over want ik vind het wel leuk om er naar te kijken als het nog op TV was :duh:

Bewerkt: door zamg0d1
Delen op andere websites

>>> Door .Levi.: Ik zie het steeds vaker, denk eraan 1 post per dag en reageren doen wij via PB.<<<

Signature hierboven ziet er leuk uit alleen past de achtergrond er naar mijn mening niet echt bij. Brush gebruik e.d. is oké alleen is het wat te druk vergeleken de render. Een Simpele gradient met de kleuren van je render zou erg mooi staan. Op dit moment is de tekst net even te fel en qua kleur niet echt passend. Je tekst zou ik daarintegen aanpassen aan de huidskleur van de worm met misschien een stroke er omheen. 7.1/10

Delen op andere websites

Haha, die tekst is wel grappig, volgensmij van Newgrounds.

Verder zijn de kleuren van de sig goed, alleen passen de lettertypes er niet goed bij en de rode kleur. maar LibertyKillerZ staat erin dus dat doet een hoop goeds ^_^

6/10

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...