Honkbal95 Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2008 mooie sig achtergrond past er ook bij 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2008 Nah, volgens mij is dat iets standaarts dat je op een site kan downloaden. Niet zelfgemaakt 0/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2008 een beetje te groot aar ik weet niet of je hem zelf hebt gemaakt maar ik vind het wel leuk een mooi gebrushte achtergrond met leuke Heineken Slogan. Jij houdt wel van simpele Sigs 9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2008 een beetje te groot aar ik weet niet of je hem zelf hebt gemaakt maar ik vind het wel leuk een mooi gebrushte achtergrond met leuke Heineken Slogan. Jij houdt wel van simpele Sigs 9/10 Zelfgemaakt Die van jou vind ik geweldig , ik houd wel van wat anime. En die brush ernaast. Gewoon top! 10/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2008 (bewerkt) een beetje te groot aar ik weet niet of je hem zelf hebt gemaakt maar ik vind het wel leuk een mooi gebrushte achtergrond met leuke Heineken Slogan. Jij houdt wel van simpele Sigs 9/10 Zelfgemaakt Die van jou vind ik geweldig , ik houd wel van wat anime. En die brush ernaast. Gewoon top! 10/10 heb niet gebrusht alleen heb ik geen inspiratie meer wie heeft nog goede ideeen? Bewerkt: 18 augustus 2008 door zamg0d1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vegeta Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2008 Ik weet niet wat iedereen in je sig ziet ?? Ik vind dat je veel mooiere hebt gemaakt, ik vind het veels te druk en de anime meisje vind ik lelijk. Je lettertype vind ik niet mooi en het doorzichtige maakt het juist meer onleesbaar. 4/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timske Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2008 Ik vind de render niet zo mooi. En zelf houd ik niet van Dragon Ballzee Dus ik geef hem nog wel een 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vegeta Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2008 Dan WAAROM rate je het Ik vind die van jou zoals ik al zei : simpel en lelijk : 4/10 Maar wil iemand die neutraal denkt over dbz die van mij rate Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2008 (bewerkt) mooie sig Vegeta de effecten zijn mooi, alleen vind ik de render wat minder mooi Dit heb ik al een keertje gezegd maar sinds ik dat toipic van hem ben gaan lezen met wat er allemaal nog achter zit ben ik er anders over gaan denk maar ik geef het toch een 9 omdat er blijkt veel beblurd te zijn er er zit een C4D in wat ik niet wist @ hierboven: Ik vind DBZ niet leuk maar ik denk er eigenlijk wel neutraal over want ik vind het wel leuk om er naar te kijken als het nog op TV was Bewerkt: 19 augustus 2008 door zamg0d1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2008 >>> Door .Levi.: Ik zie het steeds vaker, denk eraan 1 post per dag en reageren doen wij via PB.<<< Signature hierboven ziet er leuk uit alleen past de achtergrond er naar mijn mening niet echt bij. Brush gebruik e.d. is oké alleen is het wat te druk vergeleken de render. Een Simpele gradient met de kleuren van je render zou erg mooi staan. Op dit moment is de tekst net even te fel en qua kleur niet echt passend. Je tekst zou ik daarintegen aanpassen aan de huidskleur van de worm met misschien een stroke er omheen. 7.1/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2008 euh tja sorry levi maar dat is niet echt een sign 2/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2008 Haha, die tekst is wel grappig, volgensmij van Newgrounds. Verder zijn de kleuren van de sig goed, alleen passen de lettertypes er niet goed bij en de rode kleur. maar LibertyKillerZ staat erin dus dat doet een hoop goeds 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vegeta Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2008 Ik vind de achtergrond heel mooi de tekst is pakkend. Ik weet niet wat voor voorwerk dat is maar het past er ook bij. 8/10 KUTGW Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Unmountable Tijmen Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2008 Wel mooi, alleen wel een beetje te druk, dat doet het achtergrond. En de render ziet er ook netjes uit. Ik geef je een 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
timwing Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2008 Lekker simpele sig, mooi effect, leuk verschillende kleuren. Goede tekst, jammer dat je geen border hebt (was ik met mijn sig ook vergeten hoor)... Ik geef je een 9/10! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.