Kloep Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2008 erg mooi gedaan, leuke achtergrond met de render mooi geplaatst. Een 8,6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2008 Ik vind de render té donker. Effecten zijn leuk gedaan en de tekst is ook niet mis. Alleen ik had de render een bruine kleur gegeven. 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vegeta Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2008 mooie sig , mooi plaatje van mercedes uitgekozen het effect is mooi 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Miek Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2008 Mooie signature, de effecten vind ik niet zo mooi maar zijn wel passend. Maar zo'n donkere signature's hou ik niet van. Ik heb dan liever een lichtere maar toch is hij mooi: 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2008 das niet echt een sign 1/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjippie Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2008 leuk gedaan, alleen maar een beetje tekst met wat erover heen gebrusht, lekker simpel 7,5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vegeta Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2008 (bewerkt) Vet achtergrond . sig niet mooi ingeblend tekst is wel mooi. Lelijkste vind ik het formaat te breed en niet zo hoog . 7/10 >>> Door .Levi.: Maximaal 1 post per dag Vegeta, probeer er aan te denken.<<< Bewerkt: 29 augustus 2008 door .Levi. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tomen888 Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2008 (bewerkt) nice sig tekst is goed en achtergrond is ook mooi 8,75/10 Bewerkt: 30 augustus 2008 door tomen888 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2008 nice sig 8,75/10 je Rate verkeerd en niet volgens de regels eerlijk gezegd maarja de Rate dan maar: ik vind je sig een beetje simepel eerlijk gezegd want ik als ervaren PSer kan zeggen dat je een Zwarte achtergrond hebt gekozen en een render hebt geplakt en toen ff snel een tekstje erbij en dat DENK ik he. MAar ik vind de sig niet echt geweldig want de maten vind ik niet mooi: 5/10 Ik ga ff mijn Sig veranderen en dan zullen we wel zien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PiekeTheCat Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2008 Niet echt mooi... Een brush,render en tekst en dat is het en hij is nog veel te donker ook. (Vat dit niet persoonlijk op ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timske Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2008 (bewerkt) Ik vind hem niet meer zo leuk Eerst wel Een 6/10 @ Hieronder, nee photoshop :S Bewerkt: 1 september 2008 door Timske Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jay; Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2008 Ik geloof dat je dit met paint hebt gedaan, erg indrukwekkend dan. Het is een kwestie van een goede achtergrond en render, maar hoe het er nu allemaal bij staat vind ik het erg knap gedaan. Tekst had van mij iets kleiner gekund, maar het geheel is mooi verwerkt: 7.8/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorair Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2008 redelijk simpel voor een echte sig (niet zo'n foto als mij ). Maar het spreekt me wel aan. Het lettertype past wel vink ik. 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vegeta Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2008 (bewerkt) Volgens mij is het gewoon een foto, en t is een simpele en leijke foto xD 3/10 Bewerkt: 31 augustus 2008 door Vegeta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Farid. Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2008 Vegeta; hele mooie sig de achtergrond je render en de tekst geheel is toppie 9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.