AXIO Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2008 (bewerkt) Mooi, lijkt me toch vrij moeilijk te maken 8/10 Bewerkt: 31 augustus 2008 door AXIO Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Farid. Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2008 (bewerkt) Mooi 8/10 Omg wat is mooi?! Regels?: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=18000 Ik vind jou sig wat minder.,,, je render past niet bij je brush... en dat is wel een beetje jammer; 6/10 Bewerkt: 31 augustus 2008 door faridjee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Addicted2 Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2008 Ik vind hem mooi, mooi je render ingeblend, alleen hou ik persoonlijk van kleu, maar dat laat ik niet mee tellen. mooi lettertype, past erbij. 7.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vegeta Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2008 De auto is wel voldoende mooi maar het is echt overbelicht man, k neem aan dat je een beginnende photoshopper bent en daarom vind ik toch wel dat je deze sig mooi hebt gevuld. Achtergrond past er wat minder bij en de lettertype past niet. 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wrieh Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2008 Dragonballz keek ik vroeger altijd naar ook mooi gemaakt btw een dikke 9/10! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Swiggers Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2008 Wrieh, die van jou vind ik écht lelijk.. 1/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wrieh Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2008 Lal die van jou dan :') Gewoon uitgeknipt :') 1/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Unmountable Tijmen Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2008 1 post per dag jongens.. Voor als jullie geen warn willen. Neem het maar van mij aan OMG! Niet mooi, eigenlijk dom. 3/10 voor de moeite Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Farid. Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2008 UT hij is echt mooi, de kleur die lijn alles klopt gewoon! 9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timske Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2008 Ik vind hem niet zo mooi, tekst volgens mij gewoon met Paint erop gedouwd 5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjippie Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2008 leuke sig, achtergrond en render.... alleen die balk met je naam erin vind ik niet zo geslaagd 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vegeta Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2008 (bewerkt) leuke sig, achtergrond en render.... alleen die balk met je naam erin vind ik niet zo geslaagd7/10 Mooie sig , mooie stock mooie wagen. Ik vind de zand effect mooi en de geblurde achtergrond. Maar ik vind het wel lelijk dat de tekst tegen de rand aan is geduwd. En ik zie geen bordor. 7,6/10 Bewerkt: 1 september 2008 door Vegeta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 september 2008 mooie sig, kleur alles gewoon keek vroeger ook wel eens dragonball z Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 september 2008 buiten tekst heb jij geen sig kan je dus geen punten geven, aangezien het 'graphics showroom is, en op zich niet te raten valt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vegeta Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 september 2008 (bewerkt) buiten tekst heb jij geen sig kan je dus geen punten geven, aangezien het 'graphics showroom is, en op zich niet te raten valt Wow jij hebt zin in rate Senneken , ik vind je sig heel leijk xD Nee geintje. On-F*cking-topic Ik vind je achtergrond waanzinnig of je het nou hebt gekopieerd van google maakt niet uit. Je render is ook heel mooi. Maar.... je tekst past er absoluut niet bij , het is echt niet mooi. Je auto kon er meer in geblend worden met kleine blur's op achtergrond. Verder is mijn eerste indruk wel goed 7/10 @ hieronder - Ik heb deze idd al een weekje of 2 en ik vind hem gwn keihard, ik begin binnenkort een nieuwe te maken maar heeft iemand een mooie vegeta render voor me ? Bewerkt: 4 september 2008 door Vegeta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.