Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)

Slimm

Recommended Posts

• Reacties 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• San_Andreas_Nigga

107

• Grove St.

90

• Pitbull

89

• GuitarGuy666

87

De auto is wel voldoende mooi maar het is echt overbelicht man, k neem aan dat je een beginnende photoshopper bent en daarom vind ik toch wel dat je deze sig mooi hebt gevuld. Achtergrond past er wat minder bij en de lettertype past niet. 7/10

Delen op andere websites

leuke sig, achtergrond en render.... alleen die balk met je naam erin vind ik niet zo geslaagd

7/10

Mooie sig , mooie stock mooie wagen. Ik vind de zand effect mooi en de geblurde achtergrond. Maar ik vind het wel lelijk dat de tekst tegen de rand aan is geduwd. En ik zie geen bordor. 7,6/10

Bewerkt: door Vegeta
Delen op andere websites

buiten tekst heb jij geen sig :puh:

kan je dus geen punten geven, aangezien het 'graphics showroom is, en op zich niet te raten valt :D

Wow jij hebt zin in rate :puh:

Senneken , ik vind je sig heel leijk xD Nee geintje.

On-F*cking-topic

Ik vind je achtergrond waanzinnig of je het nou hebt gekopieerd van google maakt niet uit. Je render is ook heel mooi. Maar.... je tekst past er absoluut niet bij , het is echt niet mooi. Je auto kon er meer in geblend worden met kleine blur's op achtergrond. Verder is mijn eerste indruk wel goed 7/10

@ hieronder - Ik heb deze idd al een weekje of 2 en ik vind hem gwn keihard, ik begin binnenkort een nieuwe te maken maar heeft iemand een mooie vegeta render voor me ?

Bewerkt: door Vegeta
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...