.Senne Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 september 2008 (bewerkt) die achtergrond is niet van google, maar heb ik zelf zo gemaakt: een C4D op zwarte achtergrond, die ik heb gekleurd met ctrl+u en wat met de options zitten kloten, en langs links een special brush. die 'grond' waarop de auto staat (je ziet er enkel die lichte schijn van links van de voorband) heb ik gemaakt met de gradient tool en feather. en ik vond niet echt een leuk lettertype, dus is het dat geworden zal ik de jouwe ook maar raten: ik vind 'm best wel cool, alleen heb je 'm al zo lang, dus begin ik 'm beu te worden maak je niet eens een andere met Vegeta op? 9/10 Bewerkt: 4 september 2008 door senneken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tomen888 Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 september 2008 Mooie achtergrond I like it, de auto verpest het weer. Ook de tekst vind ik minder 7,5/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Farid. Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 september 2008 Tomen Mooie sig. alleen zou ik hem wat minder vel doen. 7.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bramboy Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 september 2008 Hmm ja soorrry hij bevalt me niet! 4/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Follow Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 september 2008 Hmm ja soorrry hij bevalt me niet! 4/10 Hmm, een beetje apart, zie je niet vaak. En de zwarte tekst op de rode achtergrond is een beetje vaag rondom. Volgensmij is dat trouwens ook een oude logo van het programma, nee, het is niet echt wat. 2/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjippie Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 september 2008 (bewerkt) niet echt zo mooi, moet dat een smiley voorstellen die boos kijkt? zoja, oke. zonee, dan heb ik teveel fantasie. en je hebt niet echt een achtergrond. 4/10 + de tekst is onleesbaar Bewerkt: 4 september 2008 door tjippie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Farid. Geplaatst: 5 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2008 het rode gedeelte had wel ietsjes minder gemogen want het past niet echt bij je render. En je render had weer ietsjes lichter gemogen. Je tekst past er ook niet echt bij, sorry 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Distortion Geplaatst: 5 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2008 8/10 Vindt het een zeer mooie sig, ik hou zeker van die style! Naiz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2008 ik vind hem een beetje te vol en toch ook weer leeg 5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timske Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2008 Te donker 5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tomen888 Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2008 Ik vind hem wel redelijk. De voor en achtergrond passen wel bij elkaar 6.5/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Distortion Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2008 Dikke 9+/10 vindt het echt een hele mooie sig om te zien!, ook zeker mooie effecten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjippie Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2008 zeer schöne sig, alleen jij hebt hem niet zelf gemaakt toch? als ik het goed heb maar dat maakt niet uit, goed ingeblend en een mooie achtergrond, behalve dat paars er niet bij staat... maar het is mooi gemaakt overal 8.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2008 (bewerkt) ik vind jouw sig, als ik eerlijk moet zijn niet mooi Dat rode gebrush en die render passen echt totaal niet bij elkaar. En die render valt door dat rode heel erg weg. Sorry, hij is echt niet mooi. 4 Bewerkt: 6 september 2008 door Sprunk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2008 ik vind jouw sig, als ik eerlijk moet zijn niet mooiDat rode gebrush en die render passen echt totaal niet bij elkaar. En die render valt door dat rode heel erg weg. Sorry, hij is echt niet mooi. 4 5/10 niet echt mooi Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.