PiekeTheCat Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2008 Een van de lelijkste signatures die ik ooit heb gezien! 2/10 :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vegeta Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2008 op het eerste gezicht wel mooi maar je hebt hem wel erg lang man , maak een nieuwe. 6/10 En die sig van sprunk vind ik juist een 8/10 waard Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2008 op het eerste gezicht wel mooi maar je hebt hem wel erg lang man , maak een nieuwe. 6/10 En die sig van sprunk vind ik juist een 8/10 waard 7/10 mooi gedaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Addicted2 Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2008 Gast, waarom blijf je het proberen met dat misbaksel? Omdat je het heel wat vind volgens mij: 1/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjippie Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2008 leuke signature, alleen ik vind hem zo niet lijken op een RX7 (want dat moet het toch voorstellen?) ik vind hem meer zo als zo een stockingcar lijken. maar voor de rest mooi ingeblend en leuk de natte vinger tool gebruikt ;P greets, tjippie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tomen888 Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2008 Deze vind ik niet wat je mooi noemt 2/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 september 2008 Deze vind ik wel wat je mooi noemt 8.5 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Farid. Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 september 2008 Sprunk, Ik vind hem niet zo super de achtergrond vind ik niet mooi en je render past er wel bij,,, 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timske Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 september 2008 (bewerkt) Best wel mooi 7.5/10 @ Hieronder, dat lijkt misschien omdat die breed is en niet zo hoog Bewerkt: 9 september 2008 door Timske Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vegeta Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 september 2008 Best wel mooi 7.5/10 Beetje simpel maar toch goed gemaakt . Je hebt hem wel lang 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Farid. Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2008 (bewerkt) Deze is echt Dik Je render en je achtergrond passen Super! die bliksem strepen? vind ik er wel bij passen en je tekst is ook mooi! *trom-geroffel* 9/10 Bewerkt: 8 september 2008 door faridjee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nadine.Gtaaa Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2008 Heelgaaf! =) 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2008 een beetje saai eigenlijk en je render is heel onduidelijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PiekeTheCat Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2008 @Hierboven:Cijfer vergeten? OT: Dit vind ik echt maar dan ook echt de lelijkste sig van het forum! Veels te donker en echt lelijk. PS:Was jij neit iemand die heel van PS snapte zoals je in 1 of ander topic zei? Nouja je ziet er niks van. Rate:-10/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2008 (bewerkt) @Hierboven:Cijfer vergeten? OT: Dit vind ik echt maar dan ook echt de lelijkste sig van het forum! Veels te donker en echt lelijk. PS:Was jij neit iemand die heel van PS snapte zoals je in 1 of ander topic zei? Nouja je ziet er niks van. Rate:-10/10 Jij kan goed overdrijven, en iemand in de grond boren gaat je ook goed af. Als je zelf nou echt hoogstaande sigs neerzet, en je een contract hebt bij een GFX studio heb je nog recht van spreken, maar je bent ook een beginner en met zo'n rate kan hij natuurlijk niets. OT: Mooie sig Pieke, je hebt hem al wat lang en daardoor verveelt hij weer een beetje, maar hij blijft mooi. 8/10 Bewerkt: 8 september 2008 door Sprunk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.