tjippie Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2008 (bewerkt) excuses, ik las verkeerd... zat nog op de vorige pagina :$ beste Sprunk, leuke sig... achtergrond past er goed bij, alleen de render is niet goed geplaatst in de signature. 7,5/10 Bewerkt: 8 september 2008 door tjippie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kryziek Geplaatst: 9 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2008 wat moet dat voorstellen? een geest in het gras? 4/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 9 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2008 Niet lelijk, maar ook niet echt mooi. 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timske Geplaatst: 9 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2008 Sprunk, mooi 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PiekeTheCat Geplaatst: 9 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2008 Simpel,maar het geheel is mooi! Rate:7.2/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 9 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2008 Ik zie dat er nog veel mensen niet volgens de regels raten in dit topic. Let op het volgende: # Rate/beoordeel zoals in de Showroom Regels staat aangegeven. Dus geef een beoordeling met duidelijke argumenten, en onderbouw je mening. RatenIn ons Graphics Forum raten wij wat uitgebreider dan normaal. Niet alleen leden de hemel inprijzen met knap gedaan en fantastisch, maar ook tips meegeven en uitleggen waarom je iets vindt is erg belangrijk. Wij willen graag zien dat je bij elke rate of stem die je geeft je mening te onderbouwd, dus vertellen waarom je dat vindt of wat die gene er aan kan verbeteren. Dit maakt het voor degene die zijn design laat raten ook stukken leuker en heeft er vaak ook nog wat aan. Tot nu toe ben ik hier heel erg tolerant in geweest, maar ik ga nu toch wat strenger hierop worden. Het is niet de eerste keer dat ik erop wijs. Als ik het van bepaalde mensen nog vaak zie, mogen die een waarschuwing verwachten. bij voorbaat dank Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 10 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2008 (bewerkt) Moet ik Dizzee nou raten of wie? Ik ga gewoon voor Dizzee: EEn hele mooie sig met bijpassende tekst alleen is de tekst een beetje moeilijk te lezen Ook vind k de effecten heel mooi gelukt waardoor het een geheel word DMV de Render samen te voegen met die lijnen 9/10 omdat er geen perfecte sigs bestaan. @Hierboven:Cijfer vergeten? OT: Dit vind ik echt maar dan ook echt de lelijkste sig van het forum! Veels te donker en echt lelijk. PS:Was jij neit iemand die heel van PS snapte zoals je in 1 of ander topic zei? Nouja je ziet er niks van. Rate:-10/10 Je kunt wel overdrijven zeg en omdat jij het lelijk vind, vind iedereen het meteen lelijk? Nou das echt overdrijven want er zijn mensen die vinden mijn werk wel mooi. Wil iemand eens een rate geven waar ik wat aan heb? @hieronder: Daar heb ik dus niks aan Bewerkt: 11 september 2008 door zamg0d1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fiegel5 Geplaatst: 10 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2008 Niet lelijk hoor, niet slecht. 7/10 >>> Door Dizzee: Wat zeg ik nou net 2 posts boven de jouwe? <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kryziek Geplaatst: 10 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2008 Niet lelijk hoor, niet slecht. 7/10 ziet er leuk uit alleen wat saai. 7/10 >>> Door Dizzee: Wat zeg ik nou net 3 posts boven de jouwe? <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjippie Geplaatst: 10 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2008 mooi gelukte signature, niet echt veel op te merken erover alleen dat het zonden is van de border, dat hij veels in de sig zelf heel vaag is en dan de border heel strak is gemaakt (dus zonder streepen enzo) maar verder past hij goed bij de render mooie kleuren alleen de hand is wat te donker 8/10 zo goed dizzee? >>> Door Dizzee: <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Unmountable Tijmen Geplaatst: 11 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2008 Hmm, een saaie sig vind ik zelf. Het is gewoon een gebrusht achtergrond, met een render. Verder niks. maar je bent al op de goede weg! Rate: 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kryziek Geplaatst: 11 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2008 wat heb je er nou aan gedaan? alleen maar text. probeer eens wat met blendings opties ik geef hem een 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PiekeTheCat Geplaatst: 11 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2008 Hij is mooi en niet mooi De achtergrond is erg lelijk en simpel in elkaar gestoken. Ook is hij wat te donker,je kon er beter nog een lichteffect in plaatsen. De tekst kon je ook inblenden. Maar het geheel is redelijk mooi. Rate:6.2/10 Mvg PTC. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2008 Hij is nogal beladen met rood, maar dat zwart aan allebei de uiteindes is wel mooi 9/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2008 Een beetje simpel. Maar, wel knap gemaakt met Paint. Daarom krijg je van mij een 7 Mischien kan je de volgende keer de jaartallen erbij zetten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.