Timske Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2008 Een goede signature. Mooi gebruik gemaakt van kleuren. Ik weet dat je hem niet zelf hebt gemaakt maar dan kan het nog mooi zijn. Ik vind de tekst wel mooi en een knap chickie Ik geef je een 8.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2008 (bewerkt) Beetje kaal, maar door die mist komt het personage wel goed naar voren 7/10. >>> Door .Levi.: Maximaal 1 post per dag, probeer in het vervolg hier aan te denken.<<<Sorry Bewerkt: 9 september 2015 door 1974 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2008 (bewerkt) Erg mooi gemaakt, vooral omdat het met paint is. Een 8/10 @hieronder: Ik heb geen brushes gebruikt Bewerkt: 13 september 2008 door Kloep Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjippie Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2008 beetje druk met de brush wel mooie brush, maar hij is ook te rood en het word heel druk door die brush, dus dat is wel jammer render mooi ingeblend en ookal is tie even rood als de achtergrond, hij springt er toch uit. je font is alleen jammer, je ziet hem niet zo goed (en hij past niet bij je render :$ ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Phobia Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2008 mooi ^^ goed gedaan, alleen vind ik de achtergrond een beetje ... ja raar ^^ maar ik hou van jimi hendrix dus een 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
timwing Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2008 Geweldige signature!!!! 10/10! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vegeta Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2008 (bewerkt) Ik vind het een beetje te donker en een tonig, het ziet er een beetje geschilderd uit in tegenstelling tot die boven jou. Je moest het iets meer laten overgaan. Je tekst is opzich heel goed geplaatst alleen vind k de lettertype heel onleesbaar. 6,5/10 Bewerkt: 14 september 2008 door Vegeta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Unmountable Tijmen Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2008 Ik vind hem een beetje te druk. Hij ziet er wel leuk uit met de 'strepen' rond je render. Alleen had ik de letters op een andere plek neer gezet. Maar verder is hij best mooi! 7/10! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timske Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2008 Een hele mooie signature. Goede blauwe kleuren. Alleen die soort vlammen aan de linkse kant zijn iets te licht blauw 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2008 Jij weer dan maar de zelfde punten maar weer 7/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Addicted2 Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2008 Mooi, alleen er kon wel een border bij, maar aangezien het met Paint gemaakt is: 8.0/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Farid. Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2008 ookal is het niet echt een sig. vind ik die pluim rook die eruit komt wel mooi! 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vegeta Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2008 (bewerkt) Best wel eentonig , lettertype met verschillende kleuren maar in het zwart wit is niet mooi en de render valt niet op met zo'n achtergrond. 6/10 Bewerkt: 15 september 2008 door Vegeta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2008 Fel, erg licht gekleurd, maar wel mooi die shillouette in het midden 9/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Addicted2 Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2008 jij alweer XD Ik merk net op dat er boven 1974 twee puntjes zittten, die had je beter weg kunnen halen 7.0/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.