Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)

Slimm

Recommended Posts

• Reacties 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• San_Andreas_Nigga

107

• Grove St.

90

• Pitbull

89

• GuitarGuy666

87

7,5/10

Dat is een slechte rate, je moet je mening geven en misschien wat tips :Y

Hoeft mij niet te raten, ik heb zon GTA IV PC ding..

EDIT: Pennywise, je hebt een leuke sign. Leuk thema. Alleen kerst duurt nog lang ofniet? :puh: Een 7.5/10

Bewerkt: door Timske
Delen op andere websites

Leuk om te weten dat we nog 2 maanden moeten wachten, ik vond je South Park sig leuker. Deze is een van het forum, niet geheel origineel. 5,5/10

PS Diegene die na mij post is vrij om m'n sig (wat niet echt een sig is ...) finaal de grond in te boren .. maar de humor was voor mij de belangrijkste factor. ^_^

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Delen op andere websites

Ik vind dit wel een leuke sig hoewel het super simpel is. Ik vind het lekker origineel en je haalt de Koeien naar het Forum. Ik rate ze heel eventjes per plaatje:

• Super Cow: Een grapig plaatje van wat vroeger mijn lievelings programma was. Het is ook vooral leuk omdat je ook KoE bent.
  • Award: Echt mooi dat je iedereen laaat weten dat je de beste bent. En ook handig voor de newbie's. dan weten ze gelijd dat ze jou moeten hebben/
  • Eat mor Chickin: Het is een best wel oud plaatje maar toch leuk om zo te zien. Ik kende het plaatje al best lang. En ik vind hem leuk. Ik heb hem zelfs eens een keertje bij de IKEA zien hangen als Schilderij.

Of ik stort mijn levensverhaal uit over die plaatjes of ik rate. Het zijn een van de twee

Delen op andere websites

Ik vind dit wel een leuke sig hoewel het super simpel is. Ik vind het lekker origineel en je haalt de Koeien naar het Forum. Ik rate ze heel eventjes per plaatje:
  • Super Cow: Een grapig plaatje van wat vroeger mijn lievelings programma was. Het is ook vooral leuk omdat je ook KoE bent.
  • Award: Echt mooi dat je iedereen laaat weten dat je de beste bent. En ook handig voor de newbie's. dan weten ze gelijd dat ze jou moeten hebben/
  • Eat mor Chickin: Het is een best wel oud plaatje maar toch leuk om zo te zien. Ik kende het plaatje al best lang. En ik vind hem leuk. Ik heb hem zelfs eens een keertje bij de IKEA zien hangen als Schilderij.

Of ik stort mijn levensverhaal uit over die plaatjes of ik rate. Het zijn een van de twee

Jouw posts worden met de dag enger... :{

Dan je signature. Voor alle duidelijkheid, gemaakt door Sprunk. De achtergrond is een prima basis voor de renders en de tekst die de sig heeft. De renders staan er allebij prima in, en je krijgt door de abstract in de achtergrond toch een soort diepte, wat ik persoonlijk erg mooi vind. De tekst past er in principe 'redelijk' bij. De font is goed uitgekozen, maar er is misschien iets te veel tekst in het geheel gestopt. Kan aan mij liggen, maar ik kan de rechterkant niet eens lezen, buiten DOS om dan.

Verder weinig op aan te merken. Een opvallende, leuke signature.

7.5/10

Delen op andere websites

Het is nog wel een beetje vroeg, maar door jouw sig Pennywise krijg ik ook al zin in kersemus. Hij is dus op een bepaalde manier wel pakkend. Leuk sigje dus, maar je gekleurde tekst eronder vloekt wel met je sig, dat kun je beter zwart laten ofzo. De kleuren in je sig zijn prima en passen in de kerst sfeer. ^_^ Nog een paar maanden en dan is het zover :D

8 ^_^

en oja, bedankt voor de 7.5 :puh:

Bewerkt: door Sprunk
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...