Addicted2 Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2008 Niet mooi. Waarom? Omdat het dodelijk simpel is, en te saai. 3/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Unmountable Tijmen Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2008 Hmm, beetje druk, maar opzich wel goed gelukt. Probeer de volgende keer de tekst iets meer leesbaarder te maken Hij krijgt een 7.3/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bLADE` Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2008 Niet mooi.Waarom? Omdat het dodelijk simpel is, en te saai. 3/10 Ik heb het ook niet gemaakt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Addicted2 Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2008 (bewerkt) @ UT: Ojee....drie seconde verschil. :] Ik rate jouwe wel weer ff, hoop dat de mods hier overheen kijken. Mooi, alleen had je dat witte vlak erachter weg kunnen laten door het op een nieuwe layer te maken, en vervolgens de BG weg te halen, en op te slaan als .png... een 7/10 Edit: @hierboven: Oh, waarom laat je hem dan raten? :S Bewerkt: 8 oktober 2008 door Addicted2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FireFighter Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2008 Beetje saai, misschien zou je er wat kunnen toevoegen! Misschien oogt het dan beter! 4.6 Groeten, Thegtaman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2008 op zich wel leuk gedaan, vooral de effecten bij de tekst is leuk. Een 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pennywise The Clown Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2008 op zich wel leuk gedaan, vooral de effecten bij de tekst is leuk. Een 7/10 Erg mooie sig Kloepie, Er valt niet echt veel over te zeggen. Mooie effecten, en de outline maakt het geheel af. Enig nadeel zou de tekst zijn. Met 'Kloep' is niets mis, maar de font past er naar mijn idee niet bepaald bij. Je zou zelfs kunnen discussieren over de plaats van de tekst, maar hoe dan ook. Het voegt er weinig aan toe, en dat is meestal wel de bedoeling wanneer je tekst in de signature zet. Anders kun je het net zo goed weg laten. 7,5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vegeta Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2008 Hij is wel mooi en geeft leuk kerstmis gevoel maar als je het bekijkt als een sig klopt het net zo erg. Er is geen border de tekst past wel maar is onduidelijk. Ik vind het een beetje te vol maar toch is wel een mooi geheel 6.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2008 (bewerkt) leuke sign heel mooi ook de text 8/10 Bewerkt: 8 oktober 2008 door end of the riot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Miek Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2008 Waarom post je met deze signature? Die is van LK. Maar goed, lelijk is ie niet. 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Neville Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2008 Miek, ik vind jouw sig erg strak en de kleuren bevallen mij prima. Ik vraag mij alleen af of de sig past bij jouw titel als forumfreak, maar verder, erg strak, font in combinatie met achtergrond en kleuren vind ik het een 7.7+ waard denk ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2008 Brazilie! Lekker, ik krijg gelijk al zin in de zon. Ik zie ook een soort van junk rechts, die mensen mag ik ook graag, maar ik zie dat je geen rand hebt helaas. Dat zou er het beste wel bij kunnen. Een groene rand zou denk ik het beste passen. Maar ik hoorde dat dit met paint was gemaakt, dus een 9/10! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joker-jb Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2008 mooie tekst en een leuke achtergrond ookal is die niet zo super orgineel een dikke 8 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nstyle08Z Geplaatst: 9 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2008 Mooi gemaakt, maar dat bloed vind ik wat overdreven. Ik ben zeker dat ik onder de 5 zal hebben voor mij signature, het is mijn eerste ooit gemaakt en ik kan niet eens met Photoshop CS3 werken (tot nu toe tenminste). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pennywise The Clown Geplaatst: 9 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2008 Mooi gemaakt, maar dat bloed vind ik wat overdreven.Ik ben zeker dat ik onder de 5 zal hebben voor mij signature, het is mijn eerste ooit gemaakt en ik kan niet eens met Photoshop CS3 werken (tot nu toe tenminste). De achtergrond is in principe wel leuk. De tekst daarbij is wat simpel, en de witte tekst daarboven is vrijwel onleesbaar. Met mijn superieure gaven kan ik er dan nog wel wat uit halen, maar let een beetje op de manier waarop je iets uit, en vooral met welk lettertype. Al met al blijft het peinzen om het goed te kunnen lezen. 6.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.