NickyHendriks Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2008 Wel een mooie signature alleen een beetje origineel om nu al kerst te gaan vieren Maarja ik vind het tovh wel een leuke... 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Phobia Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2008 een vette sig, alleen zou ik de grijze vortex die het gemaakt hebt blauw doen. 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Addicted2 Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2008 Mooie sig, mooi met brushes gewerkt. (geloof ik) Alleen zijn de letters niet echt goed te zien. Desondanks een dikke 8 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vegeta Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2008 Leuk geprobeerd , wel een leuk idee maar het lijkt me op een of andere manier niet zo een mooi geheel door alleen de uitlaatgassen naar buiten te werken. De lichten zijn mooi en ik geef je in totaal een 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2008 Waar is je signaature? Ik kan nu niks raten. Dus daarom vind ik dat iemand de mijne mag daan Raten. Het is door mezelf net ff snel gemaakt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zaahed Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2008 (bewerkt) Mooie sig vooral de letters Verder vind ik de brushes ook mooi 8/10 Edit: Regels niet gelezen. moest ik ook minpunten aleen ik weet geen minpunten Edit: Je hebt weer een andere sig aleen die letters mogen wel wat mooier verder vind ik het wel mooi. 8 van de 10 Edit: Hieronder komt omdat ik me sig had weg gedaan. Bewerkt: 16 november 2008 door Zaahed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dark_Zemy Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2008 Mooie sig vooral de lettersVerder vind ik de brushes ook mooi 8/10 Edit: Regels niet gelezen. moest ik ook minpunten aleen ik weet geen minpunten Edit: Je hebt weer een andere sig aleen die letters mogen wel wat mooier verder vind ik het wel mooi. 8 van de 10 Je hebt er geen 0/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lexus123 Geplaatst: 10 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2008 (bewerkt) Ja, ik vind ook dat apen de wereld overheersen Mooi gedaan met die letters, past qua kleur perfect! Ik vind het een 8/10 waard! Bewerkt: 10 november 2008 door lexus123 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 21 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2008 Tja, een gamerkaart... Een 3.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Carl_Johnson2 Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2008 De auto zit er mooi in verwerkt, maar ik krijg niet het gevoel dat ie aan het rijden is, de scanlines konden wel weg en de tekst wat beter, desalniettemin vind ik hem nog steeds leuk. 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Farid. Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2008 Erg mooi! Alleen vnd dat geel ietsjes te overheersend. 9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
---Elias--- Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2008 Mooie sig!! 8.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zeaas Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2008 (bewerkt) Ziet er wel leuk uit, Alleen teveel effect, en 'n leuke stroke mocht er wel bij. Die tekst vind ik eigenlijk waardeloos. ZEaaS Bewerkt: 23 november 2008 door Zeaas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Forumrunner Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2008 Ik vind hem niet erg origineel 4/10. Rate de mijne pas als ik geen Gamercard meer heb, maar mijn nieuwe Far Cry 2 sig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
---Elias--- Geplaatst: 24 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2008 Mooie signature met mooie effecten op een mooi spel gebaseerd. Dus: Mooi 9.5/10!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.