Carl_Johnson2 Geplaatst: 24 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2008 Hmm, de achtergrond vind ik niet zo heel mooi De auto is wel goed ingeblend, maar het tekst kon beter. Daarnaast vind ik de border wel gewaagd. een 5,9 Misschien als je gaat brushen of in elk geval meer effecten erbij doet het positiever afloopt.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Forumrunner Geplaatst: 24 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2008 Te hoog, cartoony. Ach, waarom rate ik hem, hij is gewoon lelijk 1/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 24 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2008 Een hele mooie Signature Mooie effecten. Wat me opvalt bij die render is dat iedereen van die Vlammen gebruik maakt en er een prachtig effect in brengt. Gewoon mooi Ook vind ik de tekst mooi gemaakt. Alleen de onderkant is wat onduidelijk . Kortom een goed gelukte Signature. 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MissBellic Geplaatst: 24 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2008 Ik vind hem wel cool. 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SubaruFreak Geplaatst: 25 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2008 Mooie Sig 7,5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 25 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2008 Gemaakt door mij... Dus ik kan er niet veel over zeggen behalve dat ik het wel een goedgelukte sig vind. Less if More... 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fedmas Geplaatst: 25 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2008 Schön! 8/10 Nou de meine, zal wel een 3tje zijn ofseu Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Die Hard Geplaatst: 25 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2008 Ik vind 'm wel redelijk omdat ik zelf ook van Formule 1 houd, maar Kimi Raikkonen vind ik niks. Hij is alleen een beetje te onduidelijk. De F1-wagen is onduidelijk te zien. 7/10 Trouwens mijn allereerste rating in dit topic, ben benieuwd of er meer mensen zijn die wel van mijn SIG's houden.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 25 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2008 Beetje simpel, toch heeft het wel wat. Het is een 7 waard. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Carl_Johnson2 Geplaatst: 25 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2008 (bewerkt) Beetje simpel, toch heeft het wel wat. Het is een 7 waard. Lettertype kon beter, en de plaatje ook. Het achtergrond kon VEEEEEL beter, ookal is het paint.. 4 ofzo Bewerkt: 25 november 2008 door Carl_Johnson2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MissBellic Geplaatst: 26 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2008 Hmmz Ik vind het een 8 van de 10 waard. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fedmas Geplaatst: 26 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2008 Grappig, maar niet mijn style, een 7,5/10 Fedmas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 26 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2008 (bewerkt) Tjsaah... Daar sta ik dan. Een van me vrienden te Raten :P Ik vind je sig nogal onduidelijk. De Brushes verpesten de hele stock. Ook vind ik de kleuren niet echt passen De Tekst vind ik ook een beetje te standaard Helaas makker.... 3/10 @hieronder: Mag ik een betere Rate? Hier kan ik niets mee. Wat vind je goed? Wat vind je slecht? Etcetera Bewerkt: 26 november 2008 door zamg0d1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MissBellic Geplaatst: 26 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2008 (bewerkt) Omdat je een betere rate wilde: Ik vind hem wel leuk, alleen hou ik niet zo erg van zwart-wiite sig's. Ik twijfel tussen de 8 en de 9, maar ik denk wat er midden in zit: een 8.5 zo goed? Bewerkt: 26 november 2008 door MissBellic Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lexus123 Geplaatst: 28 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2008 Ik vind het eigenlijk niks. Best wel een standaard foto uit GTA:IV als je het mij vraag. Ook niet zo'n mooie hoge kwaliteit. 5/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.