Farid. Geplaatst: 28 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2008 Hmm... Hij lijkt echt té simpel. en ik vind hem echt leeg 6.7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SubaruFreak Geplaatst: 28 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2008 Opzich mooie sig, alleen is het niet egt helemaal mijn stijl en wat ik ook minder vind is dat farid dikker is als de tekst eronder ik vind dat op een één of andere manier niet mooi. 7,5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Die Hard Geplaatst: 28 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2008 Ik vind hem heel mooi, ik houd niet van zulke (race)auto's, maar op de een of andere manier vind ik deze SIG wel mooi, de strepen vanuit de auto doen het hem, denk ik. 8,5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
2fast{0} Geplaatst: 28 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2008 Simpel, maar het rood in de hoek maakt hem wat aantrekkelijker, het is alleen dat je na 1 blik al bent uitgekeken, dat vind ik wel jammer.. 6/10! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gammie_ Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2008 Niet spectaculair, maar het staat ook zeker niet mis. Tekst is goed geplaatst. 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2008 (bewerkt) Uhm..... Wel een vette signature. Mooie effecten en de render net niet mooi geplaatst. De render had iets kleiner gemogen en dathet hoofd niet word gehalveerd 7/10 omdat de Reder mij niet zo aanstaat Ik ga binnenkort een nieuwe sig maken Bewerkt: 29 november 2008 door zamg0d1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lexus123 Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2008 Mooi gedaan, ik hou wel van die zwart/wit effecten Mooie letters! 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2008 Vrolijk, maar man, het is bijna winter! 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Farid. Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2008 Geen sig... 1/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joppie Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 Grappige sig, leuk spel. Weinig tot geen kleur in de sig, wat ik dus anders had gedaan... Tekst had misschien ook wat mee kunnen gebeuren... uhm, 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Forumrunner Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2008 Grappig, Ook leuk dat hij beweegt. 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 Stroopwafel! Ik vind dit wel een vorlijke sig maar k kan er niet veel over zeggen Want het gaat over de gang van Sprunk en mij Maar toch een 7,5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lexus123 Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2008 Leuk zo'n saaie Xfire signature 2/10... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Syfes Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2008 het is wat leeg , misschien nog wat brushes gebruiken (natuurlijk dezelfde ) 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Forumrunner Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2008 Een beetje klein. En je vult de helft op met witte randen, 6/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.