.Corneria. Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2009 (bewerkt) leuke sig het was is iets anders dan die voetballer hij is goed gelukt lettertype past goed bij de render(Niko) er zijn wel niet zo veel effects cijfer: 8,8/10 Bewerkt: 1 januari 2009 door corneria Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Klaasvaak-nl Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2009 de achtergrond vind ik mooi gedaan alleen het plaatje en de tekst kon wat duidelijker gedaan worden. 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2009 Ik vind hem een beetje druk, allemaal kleuren door elkaar heen. Het komt druk over. Ook zag ik niet in 1 keer wat het was. Hij is onduidelijk door het licht effect. Ik moest eerst beter kijken om te zien wat het was.Verder vindt ik het wel een mooie signature, maar die overbelichting en verschillende kleuren vind ik minder. 7.0 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Klaasvaak-nl Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2009 Ik vind hem een beetje druk, allemaal kleuren door elkaar heen. Het komt druk over. Ook zag ik niet in 1 keer wat het was. Hij is onduidelijk door het licht effect. Ik moest eerst beter kijken om te zien wat het was.Verder vindt ik het wel een mooie signature, maar die overbelichting en verschillende kleuren vind ik minder.7.0 ik heb hem iets donkerder gemaakt maarja ik vind de kleuren wel mooi maar goed smaken verschillen he. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joppie Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2009 Drukke sig, maar misschien had je iets met de render kunnen doen? Want zoals ik zie heb je meer aandacht besteed aan je achtergrond, of zit ik daar fout... Wel leuke effecten op de achtergrond. Je lettertype is goed maar misschien een beetje aan de grote kant maar dat staat eigenlijk wel goed op de sig... 7,5/10 ----- Even over mijn sig voor degene die mij gaat raten: Het is gewoon een plaatje van iets wat ik heb gemaakt.. Klik er maar eens op. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Corneria. Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2009 is wel goed bedacht maar geen effecten een waarom koon er niet wat meer tekst op???? een 6,5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Forumrunner Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2009 Tekst donker + Plus render donker = Signature te donker = 4/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2009 Wel cool = 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2009 Saai, Gewoon achtergrond met tekst meer niet. 1/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2009 standaard maar wel stijlvol 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Remcconen Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2009 Mooie achtergrond. Goed gebrusht. Alleen nog al donker vergeleken met de render. 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Klaasvaak-nl Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2009 (bewerkt) Erg kleurrijk , mooi effecten en mooi auto 8/10 Bewerkt: 3 januari 2009 door Klaasvaak-nl Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Exoit Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2009 (bewerkt) Mooi hoor met die auto !! 8/10 Mijne dan!? Nog 1 PS: TGFX is mijn naam op een ander forum. Weet niet of ik die site mag zeggen Bewerkt: 3 januari 2009 door Exoit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Klaasvaak-nl Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2009 waars is mijn rateing dan ? lol Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LangeDraak Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2009 8/10 Mooie effecten, Aandacht naar het midden gevestigd. Ik zou alleen het lichteffect iets minder doen bij z'n handen. Maar een mooie signature. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.