NickOwnage Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2009 Nice! 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomHagen Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2009 Ik vind hem wel mooi, niet erg spannende effecten, maar wel een mooi totaalplaatje. Tekst is wat rommelig, maar wel duidelijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2009 Er zit een duidelijk verschil in. Alleen niet veel effecten. 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Hulk Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2009 Ziet er mooi uit alleen vind ik de letters er niet helemaal bij passen. het lettertype wel maar de kleur niet echt. 7.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2009 Heel natuurlijk. Onharig. 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Think Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2009 Leuke foto, misschien had je beter je lettertype wat aangepast -> 7 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Forumrunner Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2009 Niet echt mijn smaak, En het logo is ook lelijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robinz Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2009 Ziet er vet uit, met die brush enzo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Forumrunner Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2009 Leuk, Maar er zit geen brush door. ontopic : Hij is eigenlijk redelijk simpel. Paar fractals, Render, Tekst staat er niet goed op. Jammer . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Klaasvaak-nl Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2009 (bewerkt) mooi gedaan kleuren zijn ook mooi gedaan alleen met de pen tool zie je toch beetje hapertjes erin voor de rest erg mooi 8.0/10 Bewerkt: 26 januari 2009 door Klaasvaak-nl Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2009 Nice. Verschil tussen de 2 gezichten. 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2009 vind deze niet echt mooi... Een plaatje met tekst. Het plaatje kan nog wel maar de tekst dus echt niet.. 2/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Hulk Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2009 Erg grappige sig. Leuk gedaan. 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iXr Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2009 Hij ziet er mooi uit als geheel, misschien mooier als er nog een rand omheen had gezeten, alleen vraag ik me af of het gewoon een plaatje is wat een beetje bewerkt is, of dat het echt helemaal zelf in elkaar gezet is. 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Hulk Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2009 Hij ziet er mooi uit als geheel, misschien mooier als er nog een rand omheen had gezeten, alleen vraag ik me af of het gewoon een plaatje is wat een beetje bewerkt is, of dat het echt helemaal zelf in elkaar gezet is.7/10 Het is gewoon een plaatje van google hoor Ik heb hem zelf een beetje aangepast maar nu wil ik een echt plaatje kijk maar bij het topic Graphics Aanvraag en dan mijn onderwerp. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.