Gangsta Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2006 Mooi plaatje! 8.5/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2006 Kleuren passen niet echt. Vind de achtergrond niet zo super. Tekst is een beetje standaard. En de render is veel te klein. Verder wel leuk. Rate deze : Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wauzie Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2006 Ziet er wel leuk uit, alleen is bruin niet mijn kleur....een 7/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juice Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2006 Mooi hoor. Een beetje simpel, maar dat past er bij. Shakira mag er ook in wezen 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2006 Beetje smal maar leuk gemaakt. Weer eens iets anders dan brushes en scanlines enzo. 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruben414 Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2006 je hebt geen sig dus rate die van mij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Roy- Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2006 Hij is wel geinig met die bloedspetters! 7,9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nemean^inf Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2006 Ziet er goed uit alleen de tekst 8/10 http://img334.imageshack.us/img334/3496/191va.jpg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rekam Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2006 Zeer mooi, maar wel heel donker. 7,5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juice Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2006 Je mag maar de maximale hoogte van 150 px hebben.. En dat heb jij niet. Overigens vind ik de render wat te groot in opzichte van de signature zelf. Maar toch mooi gedaan. 7.9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2006 beetje klein.. Je text is nogal blurry 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster28 Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2006 nice mooie kleuren Heb er geen min punten op 10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wesley Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2006 Het gaat wel.. Mijn cijver is : 6.5/10! Die balkje is wel grapig! Rate mijn sign please! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizcid Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2006 alles is goed behalve de text die kan ik niet zo goed lezen maar de rest is goed 7. rate de mijne nu net gemaakt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
XboxGta Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2006 Wijs prentje De kleuren passen er goed bij Juist het lettertype en de kleur ervan past er niet zo goed bij vind ik en daarop 8,5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.