Pennywise The Clown Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2009 Mooie links.. Prima tut's trouwens 7/10 Beetje slapjes, maar het idee is duidelijk, en orgineel. 5,5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Forumrunner Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2009 Hoogmoed komt voor de val 7/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2009 Mooie 3D Charizard. 7.6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Hulk Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2009 Mooi plaatje alleen de letters zijn niet zo goed te lezen. 7.8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2009 Euhmm... De tekst is niet geweldig, maar verder ziet het er prima uit. 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Hulk Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2009 Mooi plaatje alleen een beetje te klein. 6.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silver-Blade Geplaatst: 12 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2009 Leuke achtergrond met een beetje te kleurige letters (mijn mening, niks van aan trekken ) Bij elkaar toch een leuk geheel, 8 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 12 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2009 (bewerkt) Mooi gemaakt, 3 lijn signature, ziet er heel cool uit, al is het zart-wit. 8/10 Bewerkt: 12 februari 2009 door NickOwnage Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Forumrunner Geplaatst: 12 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2009 Matig, En mag dat wel? Je eigen BD-Signature's maken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Monster Geplaatst: 12 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2009 Who cares? Euh ja, mooie sig. Met een soort verwijzing naar Obami. 7,5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 12 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2009 Matig, En mag dat wel? Je eigen BD-Signature's maken? Ja, dat mag. Btw gemaakt door Hanneswasco.. Ontopic: Wat is dat voor Sig? Het is geeneens een sig. Toch een 2tje waard. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Revolution-Designer Geplaatst: 12 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2009 Mooi sig, maar volgens mij heb je de achtergrond effecten er niet zelf bijgedaan. Het geheel vind ik wel erg mooi! 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 12 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2009 (bewerkt) Mooi sig, maar volgens mij heb je de achtergrond effecten er niet zelf bijgedaan.Het geheel vind ik wel erg mooi! 8/10 Zoals ik al zei, het is gemaakt door Hanneswasco. Wel mooie sig, alleen tekst. 7/10 @ Wolken + Tekst. Bewerkt: 12 februari 2009 door NickOwnage Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Forumrunner Geplaatst: 12 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2009 Matig, En mag dat wel? Je eigen BD-Signature's maken? Ja, dat mag. Btw gemaakt door Hanneswasco.. Ontopic: Wat is dat voor Sig? Het is geeneens een sig. Toch een 2tje waard. Dat is wel degelijk een signature, Een plaatje hoeft toch niet. ontopic : Al gerate, Maar ik zal hem nu wel iets uitgebreider raten. Hij valt tegen, Want van Hannes verwacht je meer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silver-Blade Geplaatst: 13 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2009 Lekker simpel, wel een beetje klein Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.