Die Hard Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2009 Jammer dat je alleen banners hebt. Ik vind het te makkelijk gemaakt, maar af en toe wel geinige teksten. 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Hulk Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2009 Grappig gedaan ik heb zelf ook een sig die bestaat uit 3 delen. 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Think Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2009 Mooie plaatjes, maar eht lettertype vind ik niet geslaagd. 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Die Hard Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2009 (bewerkt) Ik weet eigenlijk niet wat ik van je SIG moet zeggen. Het ziet er nogal saai uit, maar het past wel bij de tekst rechtsonderin. Over het logo valt weinig te zeggen.. 6/10 >>> Door -Matthijs-: Maximaal één keer per dag posten, s'il vous plaît. <<< Sorry meneer. :$ Bewerkt: 27 februari 2009 door Die Hard Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Hulk Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2009 Mooi gedaan! 7/10 net als ik 3 plaatjes in 1. Op server= BILLY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Corneria. Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2009 Aah triads!Jou signature heb ik al is moeten raten. Mooi gevonden.Je font past echt bij de tekeningentjes.Ook is de border niet mis. Corneria Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NilsHolgersson Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2009 Leuke effectjes, corneria. Een 8. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KillerZero86 Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2009 Erg schattig Nils. Weinig zelf gedaan dat word dus een 6,5 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nstyle08Z Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2009 :O KillerZ00tje! Ik heb die sig gemaakt! Niet Niels! Voor jou een 7,5/10 omdat je denkt dat Niels die gemaakt heeft. Hmpf. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Hulk Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2009 Ziet er mooi uit. Alleen ik weet niet of er eigenlijk wel wat aan gedaan is met Photoshop, toch mooi! 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 21 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2009 Mwoah, ik vind het niet zo geweldig, Triads. De tweede persoon lijkt een beetje schuin te staan, en ik vind de achtergrond er ook niet zo goed bij passen. Maarja, dat is intussen jouw stijl geworden. Van mij krijg je een 8. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
N. Bellic Geplaatst: 21 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2009 leuke sig, lettertype past er goed bij 8,5 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 21 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2009 ziet er erg mooi uit, N Bellic. lekker groen xD een 8.5! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Corneria. Geplaatst: 21 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2009 Een beetje standaard,een profiel van Xfire. 4/10 Corneria Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 21 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2009 (bewerkt) whahaha die van jou is niet zo goed want die zie ik wel vaker 5/10 Bewerkt: 21 maart 2009 door djmaddox Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.