Forumrunner Geplaatst: 21 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2009 whahaha die van jou is niet zo goed want die zie ik wel vaker 5/10 Leuk hoor, maar alleen hij draagt ze . Ontopic : Still a X-fire profile 2/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Corneria. Geplaatst: 21 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2009 AllNation he,veel succes met jullie gang!Ook jullie sig is mooi gelukt. 9.999999999/10 Corneria Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Hulk Geplaatst: 21 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2009 Mooie userbars alleen een beetje te klein. Misschien kan je er nog 2 userbars bij maken dan word het iets duidelijker. 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 21 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2009 Ziet er wel cool uit en past bij je naam 8.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RobbieB Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2009 Mooi, maar wel wat zwart:[u] 8/10[/u] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-eend- Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2009 Mooi hoor, maar dat rood en de rode letters wijken wat af van de achtergrond.. 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.NightFlower Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2009 Leuke plaatsing van je naam 'Eend' ^^ Ook heb je je render goed geplaatst, alleen mis ik de inblending en de achtergrond is wat saai. 6 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Hulk Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2009 Een erg mooie sig Alleen je letterkleur en stijl is een beetje saai en past niet bij de sig. 9.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2009 Een erg mooie sig Alleen je letterkleur en stijl is een beetje saai en past niet bij de sig. 9.5/10 Je was al eerder gerate, maar toch: 8/10 De afbeelding zelf is erg "plat", en de letters weer met diepte. Not done naar mijn smaak, of alle plat of alles met diepte! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nstyle08Z Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2009 Ik vind het wel cool, met die figuren in de sterren die aan dat balkje hangen. Echt cool! 8,5/10 @persoon onder mij: Het is mijn 2de signature ooit gemaakt. Zonder hulp van tuts. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Forumrunner Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2009 Hij is een beetje simpel. Maar voor je tweede signature is het geen slechte, maar ook geen goede. Check eens wat tutorials op Good-tutorials.com. Ze zijn wel Engels, maar ik heb van een vertrouwelijke bron gehoord dat jij dat wel goed kan spreken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Hulk Geplaatst: 24 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2009 Een beetje simpel maar wel mooi. Simpel kan dus mooi zijn. 6.8/10 Veel succes trouwens met die nieuwe gang van je. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timske Geplaatst: 24 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2009 Niet veel aan, niet veel effecten daarom.. 4/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Hulk Geplaatst: 24 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2009 Ook niet veel aan een paar avatars aan elkaar plakken. Ze zijn niet scherp en het is te klein. Blijf avatars gewoon gebruiken waarvoor ze zijn en dus niet als sig 3/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAspirit Geplaatst: 25 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2009 het is wat simpel . Het plaatje van ctw pakken en triads eronder zetten ! 7.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.