Deluxo Geplaatst: 25 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2009 Leuk, alleen een beetje leeg. 7,5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Hulk Geplaatst: 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2009 Ziet er wel mooi uit 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2009 Leuk, alleen een beetje leeg.7,5/10 Ziet er wel mooi uit 8/10 Nogmaals: De regels uit de showroom zijn ook hier van kracht. Het lijkt me toch niet teveel gevraagd om je mening te onderbouwen in hooguit twee á drie zinnetjes. Het raten kan verder bij de signature van Triads. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.NightFlower Geplaatst: 2 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2009 @ Triads, ik vind het een geslaagde signature, de characters van ChinaTown Wars zijn goed verdeeld over de sig, ook je naam staat er prima bij. Alleen jammer dat er verder geen effecten en/of brushes zijn gebruikt, maar bij sigs als deze is dat dan ook niet echt nodig vind ik. 7 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 2 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2009 Leuek effecten zitten erin. Alleen de tekst kan nog wat beter. Overigens een mooie sig. 8½/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 2 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2009 (bewerkt) - Leuke reclame, maar het kleurgebruik vindt ik wat sober, hij springt er niet echt uit zo. De tekst is weer erg ongenuanceerd, de term "doodgaan" kom ik liever niet zo tegen, dat geeft me geen positieve indruk van de Club. Ongeacht wat ervoor staat. - Je opmerking klopt niet, er staat "Afwezig voor een tijdje" en toch post je hier? Vandaag? Niet up2date dus. Tsja, dan komt mijn rate toch niet hoger dan een 6.5/10 Bewerkt: 2 april 2009 door Jacky-2007 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
michelIII Geplaatst: 3 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2009 5 vind hem niet vet :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Forumrunner Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2009 De signature is heel erg mooi, ik zou hem als signature dragen als ik jou was. Het geeft een soort ''messed up'' gevoel, en dat vind ik bijpassend. De border heb ik zelf ook wel eens gebruikt, mijn persoonlijke favoriet. De tekst is simpel, maar goed gelukt. Het geeft een beetje de sfeer weer. een negen en half voor jou. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Die Hard Geplaatst: 8 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2009 Ik kan er weinig over zeggen. Ik vind 'm een beetje simpel, misschien te veel met groen gewerkt en iets meer effecten had leuker geweest. Ik geef een... 7 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2009 (bewerkt) Opzich wel een grappig kleur gebruik, vooral die Blauw met witte, alleen een beetje eentonig 7/10. Bewerkt: 9 april 2009 door 1973 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LukRacer Geplaatst: 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2009 Wel leuk, vooral omdat het zelf getekend is, 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Stofzuiger Geplaatst: 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2009 Het kleur gebruik is goed. Maar ik vind de achtergrond te veel blur,7.5/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Revolution-Designer Geplaatst: 10 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2009 Best een grappige signature, maar een beetje te druk. 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 10 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2009 Leuke signature als je van dragon ball z houd (of zoiets). Maar ik hoe er niet zo van duss..... 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Corneria. Geplaatst: 10 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2009 Leuk autootje,Gepaste effecten,tekst,brushes,alles past gewoon bij elkaar.In ieder geval mooi gemaakt. 8/10 Corneria Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.