Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)

Slimm

Recommended Posts

• Reacties 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• San_Andreas_Nigga

107

• Grove St.

90

• Pitbull

89

• GuitarGuy666

87

Leuk, alleen een beetje leeg.

7,5/10

Ziet er wel mooi uit 8/10 ^_^

Nogmaals: De regels uit de showroom zijn ook hier van kracht. Het lijkt me toch niet teveel gevraagd om je mening te onderbouwen in hooguit twee á drie zinnetjes.

Het raten kan verder bij de signature van Triads.

Delen op andere websites

@ Triads, ik vind het een geslaagde signature, de characters van ChinaTown Wars zijn goed verdeeld over de sig, ook je naam staat er prima bij. Alleen jammer dat er verder geen effecten en/of brushes zijn gebruikt, maar bij sigs als deze is dat dan ook niet echt nodig vind ik. 7

Delen op andere websites

- Leuke reclame, maar het kleurgebruik vindt ik wat sober, hij springt er niet echt uit zo. De tekst is weer erg ongenuanceerd, de term "doodgaan" kom ik liever niet zo tegen, dat geeft me geen positieve indruk van de Club. Ongeacht wat ervoor staat. :N

- Je opmerking klopt niet, er staat "Afwezig voor een tijdje" en toch post je hier? Vandaag? :puh: Niet up2date dus.

Tsja, dan komt mijn rate toch niet hoger dan een 6.5/10

Bewerkt: door Jacky-2007
Delen op andere websites

De signature is heel erg mooi, ik zou hem als signature dragen als ik jou was. Het geeft een soort ''messed up'' gevoel, en dat vind ik bijpassend. De border heb ik zelf ook wel eens gebruikt, mijn persoonlijke favoriet. De tekst is simpel, maar goed gelukt. Het geeft een beetje de sfeer weer. een negen en half voor jou.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...