TalkingPear Geplaatst: 10 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2009 FF ik heb hem niet zelf gemakkt Respect voor de maker! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 10 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2009 Ziet er leuk uit, vooral dat blauw en wit om de auto heen, ook een leuk patroon op de achtergrond 9/10 . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 10 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2009 Erg creatief leuk gemaakt! 10/10 zal ik niet snel meer geven dit cijfer maar de ze is egt mooi! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 10 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2009 Ziet er mooi uit, alleen vind ik de achtergrond (de grijze er niet helemaal bij passen en de zwarte tekst ziet er een beetje 'out-of-place' uit :/ 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Stofzuiger Geplaatst: 10 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2009 Simpel,strak maar erg mooi, 9/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Hulk Geplaatst: 12 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2009 Best grappig gedaan vooral het lettertype en de kleuren zijn leuk alleen een beetje te druk en niet fijn om naar te kijken 6.8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 13 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2009 (bewerkt) Sowieso in één woord: geil![/font] En nu serieus: 1: Mooie vrouw 2: Mooie achtergrond, vooral de rozen 3: Letters iets minder, bij de één past hij prima in de sig, en de andere lijkt er weer bovenop te liggen. 4: Voor op het forum vind ik centreren mooier. Zeker een 8.9/10 Bewerkt: 13 april 2009 door Jacky-2007 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Revolution-Designer Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2009 Niet veel over te zeggen, eigenlijk een soort animatie siganture over GTA IV: Lost & the Damned. 7.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2009 Netjes, niet te druk, mooie kleuren, gewoon goed 8.5/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Corneria. Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2009 Aaaah een Achievement:Red Ring Of Death. Tof gekozen alleen wat leegjes. Voor de rest tof. 5.5/10 Corneria Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$NeoSyp$ Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2009 Tsja, collectie aan userbars.. Wel aardig alemaal, maar het past allemaal net niet bij elkaar Probeer eens iets betere kleurencombo te vinden, in een andere volgorde zetten zou bijvoorbeeld al heel erg helpen Voor nu, een zesje. Met vriendelijke groeten, NeoSyp Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Hulk Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2009 Ik weet niet zo goed wat ik er moet van zeggen. Ten eerste weet ik niet wie die man is en het is een beetje onscherp. Voor mijn gevoel is er ook niet zoveel aan gedaan maar omdat het er wel aardig uitkomt geef ik je een 6.0/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2009 Nice 10/10, vooral door die schöne(tis meer dialect voor mooie) dame die erop staat >>> Door Jay;: 1 post per dag, per persoon. Lees voor je post alsjeblieft de regels door.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royboow Geplaatst: 20 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2009 Aah, XboX Ff serieus, misschien had je hem wat meer op kunen vullen. Wel orgineel een 6.0 Royboow Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 20 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2009 mooie sig met een goede achtergrond. Mooie letters. Een klein minpuntje: dat zwart om die mensen heen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.