Jacky-2007 Geplaatst: 23 april 2009 Rapport Geplaatst: 23 april 2009 Cop Crimes-achtig! Jammer dat het GTA IV logo zo ingeschoven is, geldt trouwens ook voor de foto's. Maar als ik vragen mag, een creatie met Paint? Dan toch netjes, voor een überbeginner. Het over laten lopen van twee afbeeldingen duidt in ieder geval op een creatieve geest. 5.5/10 Reageren
michelIII Geplaatst: 24 april 2009 Rapport Geplaatst: 24 april 2009 Cop Crimes-achtig! Jammer dat het GTA IV logo zo ingeschoven is, geldt trouwens ook voor de foto's. Maar als ik vragen mag, een creatie met Paint? Dan toch netjes, voor een überbeginner. Het over laten lopen van twee afbeeldingen duidt in ieder geval op een creatieve geest. 5.5/10 Beetje blurry allemaal niet echt mooie achtergrond wel orgineel bedacht 7/10 Reageren
Cabyon Geplaatst: 26 april 2009 Rapport Geplaatst: 26 april 2009 Wauw, wat een goede signature! Alles klopt hier aan, de lichteffecten, de persoon, de tekst... Een dikke 10. Reageren
Nissan Geplaatst: 2 mei 2009 Rapport Geplaatst: 2 mei 2009 Een simpele stock met een naam erop. Niet onder de indruk, gene goed cijfer. Een 2 voor de moeite. Reageren
The Hulk Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 Erg saai en simpel je benut niet de hele signature. Dus voor de moeite een 4.5 Reageren
Royboow Geplaatst: 7 mei 2009 Rapport Geplaatst: 7 mei 2009 (bewerkt) Mooie sig hoor Triads, veel mooie effecten en een goede tekst. Mooie kleuren erin gebruikt, ze staan heel erg goed, de render is mooi uitgenkipt. Hier valt weinig op te zeggen 10/10 zo goed Jay; ? Bewerkt: 7 mei 2009 door RoyBoow Reageren
Jay; Geplaatst: 7 mei 2009 Rapport Geplaatst: 7 mei 2009 Zojuist heb ik enkele post verwijderd omdat er onder andere verkeerd werd gerate, of goed maar zonder een eigen signature. Ik waarschuw in deze gavallen maar één keer, aangezien je alles terug kan vinden in de hoofdpost. Nu verder gaan met het raten van RoyBoow's signature, die inmiddels wel weet hoe het moet. Reageren
Cabyon Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 Een leuke signature, maar volgens mij heb je de tekst er gewoon op geplakt. De kwaliteit van de afbeelding is verre van perfect, en het is net iets te donker, maar de foto is wel goed genomen. Al met al geef ik deze signature een graatmagere 5. Reageren
.Corneria. Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 Leuk gedaan,die Cabyon op die taxi. Ook is die Taxi mooi uitgeknipt.Voor de rest wel een beetje weinig effecten. Corneria Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 Ziet er goed uit. De render past mooi in het geheel, je hebt goed gesmudged en er zijn geen kleuren die er niet bij passen. Je font is mooi gekozen, het past bij de sfeer. De kleuren gaan mooi van licht naar donker. De zijkanten zijn een beetje leeg, daar zou wat meer in mogen. Dit trekt echter wel alle aandacht naar de render. Wat ik jammer vind is dat op het oog van de render nog scanlines zitten. Dit ziet er vreemd uit. Ik zie ook niet wat al die uitsteeksel op zijn rug zijn. Al met al een redelijk signature, wel enigzins gewoontjes en leeg. 7.5/10 Reageren
NickOwnage Geplaatst: 10 mei 2009 Rapport Geplaatst: 10 mei 2009 Ziet er wel mooi uiit, de overgang van de ene naar de andere kant is mooi gemaakt. Alleen wat klein. 8/10 Reageren
The Hulk Geplaatst: 10 mei 2009 Rapport Geplaatst: 10 mei 2009 Ziet er wel leuk uit vooral omdat ik benieuwd ben naar die weddenschap. Alleen wel jammer dat het een beetje simpel is je ziet namelijk allee de render en een grijze achtergrond. Daar hadden ze wel iets mee effecten mogen instoppen. Die tekst is wel erg mooi en duidelijk. 7.3/10 Reageren
Nstyle08Z Geplaatst: 10 mei 2009 Rapport Geplaatst: 10 mei 2009 Ik kan er niet echt op raten. Maar toch vind ik het niet zo mooi. 5/10 Reageren
Die Hard Geplaatst: 10 mei 2009 Rapport Geplaatst: 10 mei 2009 (bewerkt) Ik kan er niet echt op raten. Maar toch vind ik het niet zo mooi. 5/10 Nice sig, alleen je naam valt niet zo heel erg op en is onduidelijk leesbaar. Je krijgt een 7,5/10. Edit: Argh, vergeten dat ik een nieuwe sig had.. Nouja, dan maar deze beoordelen. Bewerkt: 10 mei 2009 door Die Hard Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.