Gta Ripper Geplaatst: 3 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2009 Beetje saai, de kleuren zijn te monotoon, tekst is slecht geplaatst, en de render is overcontrasted. 4/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Stan Geplaatst: 3 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2009 Best mooi, alleen de kleuren wat minder 7.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 5 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2009 Mooie signature. Goed lettertype, goede achtergrond, alleen een beetje donker, en je naam staat er niet echt-zo-geweldig op.De plaatjes van oorlogvoertuigen op de achtergrond is wat wazig, maar verder is het een prima signature. Ik geef een 7,5 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 5 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2009 Lekker gewoon. Niks speciaals, maar het geheel ziet er goed uit. Het is niet allemaal een zon en een mannenschijn, maar deze punten zijn voor jou. 6.7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 5 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2009 Heel erg mooi! de afbeelding is erg mooi. Ook het lettertype is erg bijpassend. Ook de userbars die telkens verwisselen zijn heel erg mooi! Ik geef je een 10! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Corneria. Geplaatst: 12 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2009 Heel mooie userbars (waaronder één van mij).Die van Youtube vind ik echt niet mis,en de lettertypes die je gebruikt ook niet slecht. 8.5/10Zeker niet mis. .Corneria. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 13 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2009 Verlopende userbar, maar totaal niet storend dankzij het formaat! Verder duidelijk en snel herkenbaar waar de frames betrekking op hebben, nice work. Een 7,5/10 (het blijven tenslotte userbars, en daar ben ik zelf niet zo dol op) Toelichting op de mijne: Gemaakt door Iscariah. Het is een gamercard speciaal ontworpen voor Death Inc. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 18 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2009 Ik weet dat het een gang sig is. Dus tja xD. Wel jammer dat op het tweede schermpje de tekst in elkaar loopt en daarom The wat moeilijk te lezen is. Een 6.9 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 24 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2009 Mooi! De tekst passen bij het plaatje. 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 24 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2009 Wow!! mooie sig! alleen jammer van die letters die je haast niet kan zien. Ook vind ik de regel eronder wel erg leuk. 9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2009 (bewerkt) Mooi gebruikte letters. Maar ik join niet. 8/10 @ Snowleopard: Dat is een profeet, de Profeet van Harry Bewerkt: 25 juni 2009 door NickFailage Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royboow Geplaatst: 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2009 (bewerkt) Leuk, leuk gebruik gemaakt van de hand van Voldermort, die heb je goed naar voren laten komen, terwijl zijn hoofd een beetje in de achtergrond staat, de tekst is wat minder zichtbaar. En wat is die bol tussen HH&R en Voldermort in? 8/10 @ NickFailage: Oke! Bedankt! Bewerkt: 25 juni 2009 door Snowleopard Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2009 (bewerkt) Vet!! hele mooie afbeelding die erg mooi bewerkt is. Ik vind alleen de userbar eronder niet zo geslaagd. Hij is een beetje leeg. Een paar effectjes kunnen geen kwaad 9.0/10 Bewerkt: 25 juni 2009 door Hugotje112 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Revolution-Designer Geplaatst: 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2009 Ik zal dit topic even nieuw leven inblazen! Tekst ziet er goed uit maar dat vreemde figuur vind ik niet echt passen. 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2009 Ziet er leuk uit, vooral met die sterretjes! 8.5/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.