GwnHugo Geplaatst: 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2009 (bewerkt) met graphics een nul, maar de boodschap is duidelijk 6/10 Bewerkt: 10 juli 2009 door Hugotje112 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2009 Duidelijke sig met een duidelijke boodschap . Een 8! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FireFighter Geplaatst: 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2009 Mooi gedaan zeg! Vooral die effecten! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2009 Mag ik ook een cijfer??xD Standaard vliegtuig met een mooie achtergrond. Een 7.8 . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Revolution-Designer Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2009 Leuke render, effecten passen er ook goed bij! Hetzelfde geld voor de tekst. Het is wel minder dat er geen rand omheen zit. 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2009 Simpele sig met een boodschap die goed overkomt. 8/10 :clap: . Ik heb btw expres geen rand eromheen gedaan, want dat zag er namelijk niet uit . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2009 Niet echt mijn stijl... 5/10 voor de moeite! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
d0m1n4t0r Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2009 (bewerkt) Best wel simpel, alleen tekst erbij geplakt lijkt me. Border is te dik maarrrr........ Het is wel een mooi geheel , mooie foto en tekst past er wel bij. 7/10 Bewerkt: 17 juli 2009 door d0m1n4t0r Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2009 Ik vind hem ronduit perfect . Een 9.3 . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2009 Mooi gedaan, vooral de effecten en tekst vind ik er bij passen. Maar helaas niet echt mijn stijl. 8/10 (Moet mn sig later nog aanpassen op vakantiegedoe ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
d0m1n4t0r Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2009 En fantastische gedaan jongen , past gewoon perfect bij elkaar. Ik vraag me af hoe je het hebt gedaan want het ziet er zeer professioneel uit. Als iemand weet hoe je dat doet , kun je me een PB sturen ??? 9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Burger_King Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2009 En fantastische gedaan jongen , past gewoon perfect bij elkaar. Ik vraag me af hoe je het hebt gedaan want het ziet er zeer professioneel uit. Als iemand weet hoe je dat doet , kun je me een PB sturen ???9/10 mooi natuurlijk een siggie voor MJ leuke kleuren en ookal gaat MJ niet op in de achtergrond lijkt het erg natuurlijk 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2009 Ik vind hem gewoon mooi! Mag dat voor deze ene keer zonder een uitgelegde rate?? 8.7 . >>> Door Jay;: Nee, volgende keer raten dus. Tenzij je op warns uit bent.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joppie Geplaatst: 21 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2009 Ziet er goed uit, leuke effecten. Tekst vind ik er niet zo bij passen en daar had iets leuks mee gedaan kunnen worden. 7 ------------------- Mij sig verwijst naar de download die nog moet worden goedgekeurd... Dus als iemand hem leuk vindt... Nog even geduld, dan kun je hem downloaden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 22 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2009 Wow, een stock met een download link. Het is omdat het reclame is, anders had het serieus minder dan een 4 gekregen. Een 6. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.