Addicted2 Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2009 Mooi, het is jammer dat het niet mijn smaak is maar de lichteffecten zijn erg mooi gedaan. ik vind dat het font beter gekozen had kunnen zijn en een beetje saai, maar overall een 8 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Corneria. Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2009 Wauw een onzichtbare signature met een tekst op. XD Sorry man maar je zult hem kleiner moeten maken. 0,000000000000001/10 .Corneria. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Addicted2 Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2009 Ach, reclame... tja wat moet ik ervan zeggen? grappig, meer niet. 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2009 leuke tekst. De render is ook van goede kwaliteit, toch is hij niet ingeblend. Ook past het hele thema niet bij brucie. De letters zijn ook niet echt mooi. Ook de achtergrond is niet veel bijzonders. 5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2009 Ik vond het eerst grappig. Maar nu vind ik het eerder uitmelkerij 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2009 Een zeer mooie sign met mooie kleuren. Een 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mirrrr Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2009 Echt 1 van de meest geweldige sigs van dit moment. Hij is grappig. En je blijft er naar kijken. 10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2009 Mooie signature. De afbeelding zelf doet al heel veel: Donker, mysterieus.. Tekst is doeltreffend, font past er op deze manier erg goed bij: Het maakt het zo mogelijk nog wat ruiger. Ook het centreren van signatures kan ik altijd erg waarderen, net dat stukje extra moeite gedaan om jezelf goed te presenteren. Lang verhaal kort: een dikke 9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2009 (bewerkt) Ik vind de letters slechte kwaliteit. Langs de randen zie je dat het niet goed is uitgeknipt, allemaal pixels die je duidelijk ziet. Dat kan mooi zijn, maar hier niet. Het ene stukje is mooi glad en dan weer een ruw stuk. Dat past niet bij elkaar. In de 'R' zie je een schaduw die je niet bij de andere letters ziet. Het had mooier geweest als je die daar had gelaten. Kleurkeuze past wel bij elkaar. 6 @Hieronder: Alles is met paint gedaan, behalve de layers van de animatie, daarvoor gebruik ik altijd photoshop. Bewerkt: 24 augustus 2009 door Bierbuikje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Forumrunner Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2009 Grafisch niet heel spectaculair, maar dat neemt niet weg dat hij weer eens geniaal bedacht is. En je had de tekst met Paint gemaakt? Ik heb hier verder niet zo veel over te zeggen, want het is een hele simpele signature, maar toch met detail. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silver-Blade Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2009 Mooi dingetje Wel gaaf zo met die contouren. Het bloed maakt het af 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Forumrunner Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2009 Mooie houten Crushed look. Hij ziet er alleen een beetje druk en onregelmatig uit. Waardoor de tekst een beetje minder opvalt. Al met al een leuke signature 8/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coolnniek9 Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2009 (bewerkt) Lol, ik ben de trentsetter Mooie sig Froop, alleen niet echt mijn style, een 7,6 Een 7/10 omdat het gwn een avatar is #Edit: Mijn sign is maar nix Bewerkt: 24 augustus 2009 door coolnniek9 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2009 Simpel, maar stijlvol. Verder heeft het niets met graphics te maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2009 Ik vind het wel leuk. Hij is mooi, maar simpel! 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.