Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)

Slimm

Recommended Posts

• Reacties 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• San_Andreas_Nigga

107

• Grove St.

90

• Pitbull

89

• GuitarGuy666

87

Erg origineel, jammer dat de lijn van de blauwe jas op de rug wat wazig [/blurry] is geworden. Doeltreffend kleurgebruik in de achtergrond, rustig maar niet kaal. :tu:

Je had een 8/10 gehad als je je sig had gecentreerd, mooi in het midden vind ik altijd wat netter.

[center]--signature code--[/center]

7.5/10

Delen op andere websites

Sowieso heel erg hoge "prrr..." factor vanwege de foto.. :puh: Achtergrond mooi geblend met de foto, al overheerst het blauw nu wel ten opzichte van de personage. Tekst mooi weg laten vallen, hoeft in mijn ogen ook niet zo opzichtelijk.

8.5/10

Delen op andere websites

Zo mooi vind ik hem niet :N Het lijkt voor mij meer een mislukte signture :7 Maar aangezien je hem in paint hebt gemaakt is het daarvoor nog best mooi :Y Je haalt het maximale uit Paint :puh:

7/10

Omdat ik hem niet zo heel mooi vind maar je toch wel veel hjebt geprobeerd :Y

Delen op andere websites

Mooie outcome van Photoshop CS3.. :D En die "personal touch" voor jou als Clanlid is erg passend! :tu:

10/10

@ Jesperkaj hieronder: De teksten slaan bij deze Death Incorporated lolcat signatures meer op de persoon die hem draagt dan op de afbeelding zelf.. Dubbele betekenis dus. ^_^

Delen op andere websites

Ik vind hem best simpel, maar de kat past goed in het plaatje, alleen de onderste tekst vind ik er niet zo goed bijpassen. 7/10

@Jacky-2007/Hierboven: Misschien een late reactie, maar ik heb het niet over de naam, maar het gebruik van de tekst zelf. ;)

Bewerkt: door Jesperkaj
Delen op andere websites

Mooie outcome van Photoshop CS3.. :D En die "personal touch" voor jou als Clanlid is erg passend! :tu:

10/10

@ Jesperkaj hieronder: De teksten slaan bij deze Death Incorporated lolcat signatures meer op de persoon die hem draagt dan op de afbeelding zelf.. Dubbele betekenis dus. ^_^

Het ging eigenlijk om de Sig die ik hiervoor had :puh: En dat is deze:

sunsetcopyborder.jpg

@Hierboven/Jaap(want hij heeft het tenslotte gemaakt :puh: ): 10

Bewerkt: door lexus123
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...