TalkingPear Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2009 Mooi stijltje alleen ik hoe niet zo van de rokende en gitaar spelende man XD Hij is wel mooi gemaakt met dat ouderwetse stijltje. 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2009 Erg origineel, jammer dat de lijn van de blauwe jas op de rug wat wazig [/blurry] is geworden. Doeltreffend kleurgebruik in de achtergrond, rustig maar niet kaal. Je had een 8/10 gehad als je je sig had gecentreerd, mooi in het midden vind ik altijd wat netter. [center]--signature code--[/center] 7.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAJoel Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2009 Mooi gemaakt, past goed bij elkaar. Ik moest wel ff 2 keer kijken voordat ik de tekst kon lezen. 7.5 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GAMEKINGZ Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2009 Wel mooi gemaakt maar het is te origineel je had er naar mijn mening ook Auto bij kunnen zetten en dan Joel in ander lettertype eroverheen ^^. Ik geef het een 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2009 Ziet er leuk uit, vooral de animatie. De font past er goed bij, alleen had ik het laatste stukje tekst onderaan 'Timekillerz' gezet. De transparante achtergrond maakt het natuurlijk nog passender. 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2009 Sowieso heel erg hoge "prrr..." factor vanwege de foto.. Achtergrond mooi geblend met de foto, al overheerst het blauw nu wel ten opzichte van de personage. Tekst mooi weg laten vallen, hoeft in mijn ogen ook niet zo opzichtelijk. 8.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2009 Mwoah, gaat wel 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2009 Zo mooi vind ik hem niet Het lijkt voor mij meer een mislukte signture Maar aangezien je hem in paint hebt gemaakt is het daarvoor nog best mooi Je haalt het maximale uit Paint 7/10 Omdat ik hem niet zo heel mooi vind maar je toch wel veel hjebt geprobeerd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lexus123 Geplaatst: 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2009 Mooie outcome van de tut. 10/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2009 Mooie outcome van Photoshop CS3.. En die "personal touch" voor jou als Clanlid is erg passend! 10/10 @ Jesperkaj hieronder: De teksten slaan bij deze Death Incorporated lolcat signatures meer op de persoon die hem draagt dan op de afbeelding zelf.. Dubbele betekenis dus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2009 (bewerkt) Ik vind hem best simpel, maar de kat past goed in het plaatje, alleen de onderste tekst vind ik er niet zo goed bijpassen. 7/10 @Jacky-2007/Hierboven: Misschien een late reactie, maar ik heb het niet over de naam, maar het gebruik van de tekst zelf. Bewerkt: 30 augustus 2009 door Jesperkaj Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2009 Achtergrond is niks bijzonders. Maar het font en de mooie dame maken er toch nog een 7 van . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LXZ-76 Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2009 (bewerkt) 10/10 Linkin Park is de bom, en zeker in zo'n sig. Bewerkt: 28 augustus 2009 door LXZ-76 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lexus123 Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2009 (bewerkt) Mooie outcome van Photoshop CS3.. En die "personal touch" voor jou als Clanlid is erg passend! 10/10 @ Jesperkaj hieronder: De teksten slaan bij deze Death Incorporated lolcat signatures meer op de persoon die hem draagt dan op de afbeelding zelf.. Dubbele betekenis dus. Het ging eigenlijk om de Sig die ik hiervoor had En dat is deze: @Hierboven/Jaap(want hij heeft het tenslotte gemaakt ): 10 Bewerkt: 28 augustus 2009 door lexus123 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Deluxo Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2009 Zeer leuke sig. Ik geef een 8/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.