Phoenyxar Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2009 Er lopen er meer rond met die Sig: 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Deluxo Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2009 Er lopen er meer rond met die Sig: 6/10 Weet ik, ik heb die ook gemaakt. Maar, over jou sig: ik vind hem niet echt super. Omdat er alleen tekst in staat. 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 30 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2009 Leuke, opvallende smiley! Het label met je naam ziet er ook gewoon netjes en goed afgewerkt uit. 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 30 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2009 Ik vind de tekst wel bij de sig passen maar waarom je die hebt zou ik niet weten Ik heb wel het gevoel dat het een of andere bijnaam/tag is Wel leuk 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 30 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2009 Ik vind jouw signature mooi, misschien iets meer opvulling, maar het kleurgebruik vind ik perfect. 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 30 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2009 Er is niet veel aan gedaan. Een simpele screenshot, simpele tekst en een simpele border. Tekst is overigens wel goed geplaatst. 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 september 2009 Leuk, plaatje van een boot. Bijpassend Font. Dit is een gangsig, dus zal ik het punt wat omhoogschroeven . 8.7 . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dastard Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 september 2009 Heel erg mooie sig, mooi het logo ingeblend! 10/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
onbekendeIV Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2009 mooie signature kan je direct zien hoe je heet. vooral het weerspiegelen in de grond vind ik mooi 87/100 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2009 Wel mooi maar hij is een beetje leeg en de letters een beetje wazig. 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
onbekendeIV Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2009 zeer mooi alleen een opmerking: er is eigenlijk 1 personage die er niet echt bij hoort, de linker is van gta3 en de rest van de vice city reeks maar verder mooi. 8.3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Medal_Crusader Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2009 agh het is gewoon er een tijdje meer spelen met al die graphics stuff ben zelf ook nog bezig voormezelf Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Randomcharacter Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2009 (bewerkt) Super mooi! 9/10 Bewerkt: 5 september 2009 door Randomcharacter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2009 Ik vind deze vet met personges enzo dus van mij krijg je een 9/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2009 Een redelijk simpele BG met renders erop geplakt. Het geeft echter op zich wel een redelijk geheel. Een 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.