Basssss Geplaatst: 24 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2009 Vegas! 9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 24 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2009 Jammer dat om de vliegtuigen heen nogal wat ruis is ontstaan. Het uitknippen ervan is niet echt geslaagd. Tip van de slager: Zo groot mogelijke afbeelding gebruiken, en die uitknippen. Als het dan misgaat, is het op signature formaat niet of nauwelijks meer te zien. Ik zeg... 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 24 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2009 Kleine praktische signature, waar ik het alleen jammer vindt dat het logo te groot over de afbeelding staat en er teveel Inner Shadow in de tekst is gebruikt. 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Metal-Bullets Geplaatst: 24 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2009 Mooie signature, ik vind vooral het lettertype mooi. 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2009 Simpel. 5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jay; Geplaatst: 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2009 >>> Door Jay;: Dit is de laatste waarschuwing voor alle simpele rates. Lees voordat je post, de eerste post met de regels nog eens goed door. Mocht er na deze waarschuwing nog iemand zijn die zich er niet aan weet te houden: 20% warn.<<< Jullie kunnen doorgaan met het raten van GTA Haas' signature. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JoshTheBoss Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2009 @ GTAHaas Erg mooi goed gebruik van effecten! maar de text vind ik een minpunt. ik geef een 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
onbekendeIV Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2009 jouw sign is zeer mooi, de laborghini reventon op de voor grond en de effecten niks aan te merken vind ik alleen een naam zou mooi staan. 76/100 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Metal-Bullets Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2009 Ik vind het een mooie signature doordat er veel gebruik is gemaakt van effecten en het levert uiteindelijk een zeer goede signature op 9.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 8 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2009 Simpele fan-sig. Je hebt het font verder niet geblend, iets wat het wel een wat meer professionele uitstraling had kunnen geven. De kleuren van de tekst (Ik ken de band zelf niet, wellicht heb ik het mis) vind ik er niet bij passen. Vooral omdat de kleuren in de foto heel rustig zijn, en de kleuren van je tekst weer heel fel. Je represent dan wel weer je favoriete muziek, respect daarvoor. Bij elkaar opgeteld.. een 6/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 8 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2009 (bewerkt) ''signature'' Opzicht vind ik het een mooie leuke signature , Ik vind dat logo mooi en orgineel bedacht. Ik vind alleen wel dat je er wel meer mee kon doen. Zoals beetje glans zodat het beetje echt metaal achtig lijkt. Of diepte. En schaduw. En die foto met titel the eye. Moest ik om lagge maar hier zitten geen FX in. Foto/sig 1: 7.5 Foto/sig 2: 4.0 Total: 11.5 : 2= 5.75. Sounds fair to me? **BIGM:Excusses, toen ik dit bericht plaatste had ik nog wel een sig. rate verder opJacky**** Bewerkt: 8 oktober 2009 door BigM Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CrackerzElite Geplaatst: 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2009 Voor BigM: Een leuke cleane sig met grappige effectjes. Het is hier en daar nog wat saai, stop er wat meer kleur tussen. LIghtning kan beter, geen diepte... Omdat ik de effecten rondon Venom/Spiderman (?) toch wel grappig vind krijg je een 6/10 van me. Oogt laag, maar je moet je natuurlijk wel realiseren dat het niveau niet al te hoog is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 12 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2009 Duidelijk veel ervaring in het maken van signatures. De personage in je signature valt mooi in de achtergrond, maar gaat er niet in op, echt erg mooi gedaan. De tekst is goed, alleen de "r" van "Olivier" lijkt meer op een "I" waardoor ik dacht dat er één of ander Latijns woord stond.. Zeker een 9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
fera078 Geplaatst: 12 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2009 Mooi gedaan. Het is een animatie met 'talent'. Je ziet bijv. een stukje uit 'The ballad of gay Toni'. Maar opk komt er een Xbox 360 logo in voor dat niet scherp is. Dat had beter gekund. En de lettertype 'Pricedown' is ook niet altijd even mooi. 7/10 Mvg, (Jullie kunnen doorgaan met het raten van de sig van 'Jacky-2007'.) >>> Door Jay;: De volgende keer alleen posten als je ook een eigen design hebt. Let hier op.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 12 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2009 Die van jacky vind ik nogal standaard maar ieder zijn eigen smaak. 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.