Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)

Slimm

Recommended Posts

• Reacties 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• San_Andreas_Nigga

107

• Grove St.

90

• Pitbull

89

• GuitarGuy666

87

Jammer dat om de vliegtuigen heen nogal wat ruis is ontstaan. Het uitknippen ervan is niet echt geslaagd. Tip van de slager: Zo groot mogelijke afbeelding gebruiken, en die uitknippen. Als het dan misgaat, is het op signature formaat niet of nauwelijks meer te zien. :tu:

Ik zeg... 6/10

Delen op andere websites

>>> Door Jay;: Dit is de laatste waarschuwing voor alle simpele rates. Lees voordat je post, de eerste post met de regels nog eens goed door. Mocht er na deze waarschuwing nog iemand zijn die zich er niet aan weet te houden: 20% warn.<<<

Jullie kunnen doorgaan met het raten van GTA Haas' signature.

Delen op andere websites

Simpele fan-sig. Je hebt het font verder niet geblend, iets wat het wel een wat meer professionele uitstraling had kunnen geven. De kleuren van de tekst (Ik ken de band zelf niet, wellicht heb ik het mis) vind ik er niet bij passen. Vooral omdat de kleuren in de foto heel rustig zijn, en de kleuren van je tekst weer heel fel. Je represent dan wel weer je favoriete muziek, respect daarvoor. :Y

Bij elkaar opgeteld.. een 6/10.

Delen op andere websites

''signature''

Opzicht vind ik het een mooie leuke signature , Ik vind dat logo mooi en orgineel bedacht. Ik vind alleen wel dat je er wel meer mee kon doen. Zoals beetje glans zodat het beetje echt metaal achtig lijkt. Of diepte. En schaduw.

En die foto met titel the eye. Moest ik om lagge maar hier zitten geen FX in.

Foto/sig 1: 7.5

Foto/sig 2: 4.0

Total: 11.5 : 2= 5.75.

Sounds fair to me? :Y

**BIGM:Excusses, toen ik dit bericht plaatste had ik nog wel een sig. rate verder opJacky****

Bewerkt: door BigM
Delen op andere websites

Voor BigM: Een leuke cleane sig met grappige effectjes. Het is hier en daar nog wat saai, stop er wat meer kleur tussen. LIghtning kan beter, geen diepte...

Omdat ik de effecten rondon Venom/Spiderman (?) toch wel grappig vind krijg je een 6/10 van me. Oogt laag, maar je moet je natuurlijk wel realiseren dat het niveau niet al te hoog is.

Delen op andere websites

Duidelijk veel ervaring in het maken van signatures. De personage in je signature valt mooi in de achtergrond, maar gaat er niet in op, echt erg mooi gedaan. :tu:

De tekst is goed, alleen de "r" van "Olivier" lijkt meer op een "I" waardoor ik dacht dat er één of ander Latijns woord stond.. :7

Zeker een 9/10

Delen op andere websites

Mooi gedaan. Het is een animatie met 'talent'. Je ziet bijv. een stukje uit 'The ballad of gay Toni'. Maar opk komt er een Xbox 360 logo in voor dat niet scherp is. Dat had beter gekund. En de lettertype 'Pricedown' is ook niet altijd even mooi.

7/10

Mvg, :)

(Jullie kunnen doorgaan met het raten van de sig van 'Jacky-2007'.)

>>> Door Jay;: De volgende keer alleen posten als je ook een eigen design hebt. Let hier op.<<<

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...