Remcconen Geplaatst: 14 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2009 Leuke signature in style. Tekst is wel een beetje onduidelijk. 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 16 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2009 Mooie sig alleen dat vuur past er totaal niet bij... 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kryziek Geplaatst: 16 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2009 Achtergrond + Auto + vervagen + Tekst = klaar. Maar toch een 7 omdat het er wel mooi uitziet. (maar wel simpel) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royboow Geplaatst: 16 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2009 (bewerkt) Kryziek was me voor op redfire Uh, letters... veel om te raten, 7/10, heeft vast veel tijd gekost om het erin te zetten Bewerkt: 16 december 2009 door Snowleopard Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 16 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2009 Een grappige signature, jammer dat je boodschap amper uitkomt door de ietwat vage letters. Ook zijn Santa en Rudolph noga vage figuren volgens jouw interpretatie. Thema is echter erg actueel, zodoende toch een 6,9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 16 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2009 Leuke signature past erg bij de tijd van het jaar 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 18 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2009 Erg leuk, die LKZ letters lijken alsof ze daar altijd al hebben gestaan. 7/10 Mijn sig is trouwens niet zelfgemaakt, heeft Kloep gedaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 22 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2009 De afbeeldingen lopen goed in elkaar over, en ja, het gaat over vliegtuigen; volgens mij heb je daar wel wat mee. De border is netjes, maar zou je het onderschrift niet in de signature zetten? Maarja, dat is je eigen keuze. Toch een 8/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royboow Geplaatst: 22 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2009 erg leuk Cabyon. mooi lettertype en een leuke kerstman. een 9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BanaanGTA Geplaatst: 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2009 Niet zo heel ingewikkeld, maar wel toepasselijk in deze tijd van het jaar! 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Lovera Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2009 Leuk Lettertype Nice een 9.9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royboow Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2009 Een mooie sig, zelf gemaakt? Leuk kleurgebruik, mooi overlopende kleuren dus.. Een mooie userbar, in tegenstelling tot andere userbars die ik heb gezien. 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lexus123 Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2009 Beetje saai. Gewoon GTA4 Art gebruikt... 2/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BV_1993 Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2009 Je hebt een automatisch gegenereerde sig Daar geef ik geen punten op Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2009 Sfeervolle signature. Ik denk dat je de personen in hun gehele kleur hebt gelaten en de rest op zwart (ofja, zwart is het niet. Een beetje zwart) hebt gezet. Misschien had je er nog een photo filter aan toe kunnen voegen? De tekst is goed neergezet, alleen 'sloopt' de glow eigenlijk de stijl van je tekst af. Je had beter voor een rustig lettertype kunnen kiezen, zoals Myrad Pro, of Verdana. De border is niks op aan te merken, al met al een normale signature. 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.