SNIPER44 Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2009 een erge simpele transparante sig. Maar eenvoudig kan ook mooi zijn. 7.3/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2009 Mooi gemaakte helicopter. Duidelijke naam die bij de signature past. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cryde Geplaatst: 31 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2009 MW2 plaatje met je naam erop.. Heel erg standaard, maar voor het lettertype en omdat ik weet dat je hier net nieuw mee bent krijg je toch een 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Corneria. Geplaatst: 31 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2009 Mooie kleuren en renders + een mooi lettertype en mooie lichten.De effecten zijn wel wat minder dus geef ik een.... 8.7/10 .Corneria. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CrackerzElite Geplaatst: 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2010 Een échte basic-signature. Niet veel op aan te merken, behalve dat hij niet meer recent is. 6/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
onbekendeIV Geplaatst: 10 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2010 een zeer mooie signature ik heb er zelf niet op te merken. mijn signature heb ik gemaakt na dat mijn ps3 kapot ging. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cryde Geplaatst: 10 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2010 Niet grappig.. niet mooi. 2/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 10 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2010 Goed je hebt je naam verandred blijkbaar. 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
flippie13 Geplaatst: 10 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2010 Het feit dat het modern warfare 2 is krikt het cijfer wel op, maar hij is wel simpel :$ 6.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 10 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2010 (bewerkt) :$ Oeps foutje. Leuke Sig. Politie achtig. 7/10 >>> Door .Levi.: Denk er in het vervolg even aan. Het is 1 post per dag!<<< Bewerkt: 10 januari 2010 door .Levi. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 10 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2010 Cliffhanger shot, ranje erbij, naampje. Zo gedaan. Vind het niet echt iets 5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 11 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2010 Een beetje standaard. Maar een mooie standaard . Ik geef het toch een 8.3! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CrackerzElite Geplaatst: 11 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2010 LQ stock met textdrop. Hee, dat rijmt! 1/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2010 Respect voor mijn nieuwe signature . Mooi, alleen wat weinig ruimte om de "Assassin" te tonen. 7.5! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Corneria. Geplaatst: 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2010 Niet echt veel op aan te merken.De kleuren van de signature passen goed bij de renders.Dat witte deel daar vanonder onder dat roze deel vind ik niet echt passen.De tekst is wel mooier.De tekst past goed bij de manga-stijl. Ik geef een...... 7.9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.