Gijsso Geplaatst: 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2010 Een paar potten met een wolkenachtergrond en wat wit eronder. Is ie wel af 3/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Remcconen Geplaatst: 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2010 Zeer geslaagde signature. Ben benieuwd wie hem heeft gemaakt. :$ 10/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2010 Of het nu voortrekkerij is of niet, dat kan me niet zo boeien . Ik vind hem te druk. Mooi, maar te druk, wat hem een beetje verpest :Z. Een 7.5 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2010 Ik vindt de letters niet echt heel goed bij de render passen. 5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Casss Geplaatst: 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2010 Gut, nou had ik net mijn mooie signatjeur weg gedaan 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 19 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2010 Ik zie geen signature. Daarom maar een 1/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 19 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2010 (bewerkt) Wel leuk gedaan, met schaduw effecten enzo. Mijn sign is nieuw! 800ste post! Bewerkt: 19 april 2010 door jvj Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MidnightMayhem Geplaatst: 19 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2010 Ik vind de letters niet zo mooi passen 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2010 Ik vind hem wel mooi 8/10 PS: Mijne is niet zo heel veel aan hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2010 (bewerkt) Kan geen latijn, dus weet niet wat er staat. En verder is aan die Sovjet Unie sterren niet zo veel aan 4/10 Bewerkt: 20 april 2010 door Gijsso Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kryziek Geplaatst: 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2010 Mooi hout Iets te licht aan de rechterkant, 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Remcconen Geplaatst: 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 april 2010 Mooie degelijke strakke signature. 7.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jellemuis Geplaatst: 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 april 2010 mooi, simpel, maar toch mooi, omdat hij niet te druk is, en het er alsnog goed uitziet. 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shotyoudie Geplaatst: 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 april 2010 Mooie vrouw en heel mooi logo 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2010 Op zich een zeer gaaf concept. Jammer alleen dat je letters diepte hebben, en het bloed er omheen juist weer niet. Dit zou je op kunnen lossen door de randen van het bloed wat donkerder te laten zijn, vanuit hetzelfde zichtspunt als bij de letters het geval is. De zwart-wit-grijs compositie zelf met het opvallend rode bloed erin is in ieder geval wel erg gaaf. 7/10 Werd eens tijd voor wat nieuws. Heb me een beetje laten inspireren door het tag cloud principe, vandaar de verschillen in grootte van de afbeeldingen. Van de drie buttons wilde ik geen afscheid doen, dus die zijn nog steeds aanwezig. Werkende links uiteraard, commercial touch. Raten maar! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.