Mpp Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2006 voor allebij een 9 mooie kleuren en scanlines heel mooi kutgw Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2006 Leuke popout. Alleen probeer hem voortaan op PNg op te slaan voor betere kwaliteit. Rate deze: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2006 8 mooie kleur en tekst rate mijne in de handtekening Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaddyPimp Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2006 Niet echt speciaal, maar wel goed gelukt! Die effecten op de achtergrond zijn ook mooi... Rate de mijne.... En nu eindelijk een keertje normaal a.u.b.! Dus niet zo: Ziet er goed uit 77\10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wauzie Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2006 Ziet er goed uit (y). Een 8/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizcid Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2006 simple sig. dus een 6,5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster28 Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2006 Wel geinig alleen hij is een beetje leeg en ik mis een border. Voor de rest wel leuk gedaan. 6.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruben414 Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2006 (bewerkt) grappig, die google achtige tekst, maar niet echt mooi, 7 [EDIT] Net te laat gangster28 was me net voor Bewerkt: 5 januari 2006 door Ruben414 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizcid Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2006 mooie achtergrond de kleuren pasen ook bij elkaar. alleen de render vind ik wat minder maar wel een goede sig. I Give You A 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the_fa2man Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2006 (bewerkt) De sig is best wel leeg je hebt er niet veel aan gedaan de lettertype is wel mooi een 6,9 rate de mijne het is mijn 5e sig ooit gemaakt ik hoop dat ik eindelijk een cijfer hoger dan een 6.5 krijg Bewerkt: 5 januari 2006 door the_fa2man Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2006 @ the_fa2man, ik vind het wel een mooie signature, vooral met die knipperende lichten. Voor jou een 8.7/10 Rate mijn huidige maar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the_fa2man Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2006 (bewerkt) eerlijk ik ben ook een dbz fan en daarom vind ik hem zo mooi maar je zou er wel wat tekst bij kunnen zetten of wat animatie ik geef hem een 7,5 DBZ 4-life Bewerkt: 5 januari 2006 door the_fa2man Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2006 [size=4][b]Raten[/b][/size] Hierbij wil ik even mededelen dat raten dit keer op een leuke manier moet gebeuren. Rate je iemands design vertel er dan wat bij, probeer die gene tips te geven of misschien hoeft het helemaal niet, maar vertel wat meer bij het raten van iemands design. Hier laat ik een 2 voorbeelden zien hoe het moet en hoe niet. [u]Goede voorbeeld:[/u] Klaas dat ziet er prachtig uit! Vooral die warme kleuren die je om het mannetje heen hebt gedaan. Zelf vind ik de render wel iets te hoekig en mag je het wat meer inblenden. De tekst vind ik wel erg leuk gedaan het past ook goed bij de achtergrond. Ik mis alleen nog een border, maar dat kun je altijd nog maken. Ik geef jou een 8,5 voor je signature. [u]Slechte voorbeeld:[/u] Ziet er leuk uit een 7 krijg je. Wat ik dus bedoel meer inhoud in je post als je iemands design gaat raten. Dat is ook erg leuk om te lezen voor die gene die het laat raten. Alstublieft hou je hier aan. Dit maakt het ook 10 keer leuker voor de gene die zijn sig laat raten. Dit geld natuurlijk niet voor de mensen die het wel goed doen. Lees de graphic showroom regels eens goed door. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2006 the_fa2man Ik vind de voertuigen van wat mindere kwaliteit, en je achtergrond past er niet bij. Verder is de animatie wel leuk. Je krijgt van mij een 6.8 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mentos Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2006 strakke sig valt niet veel over te zeggen alleen zou ik wel iets meer blenden....!! 8,5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.