Gijsso Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2010 Aan de ene kant hangt het wel mooi aan elkaar door spiegeling, maar aan de andere kant zijn ze niet allemaal even gelijk. De kleuren zijn ook een beetje afzonderlijk van elkaar gekozen. Het is een puur fuctionele sig, leuk met alle links, maar het hangt niet zo heel geweldig aan elkaar. 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2010 Prachtig, lekker veel OWN-prijzen! 7/10 voor het leuke.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Casss Geplaatst: 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2010 wat een signature, waarom nou weer een vrouw? 3/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2010 Makkelijk na te maken, maar ik geef het een voldoende omdat je ter nog wel een beetje moeite in gestoken hebt. Een 6.7 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j0uk3 Geplaatst: 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2010 De Tekst past wel goed bij de rest van je sig, mooie renders heb je gebruikt ! een 8.0 ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2010 Jouk heeft een nieuwe zie ik, en hij mag er zijn. 9,5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jimmiefitz Geplaatst: 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2010 Mooi gedaan met de scherptes! 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flokkert Geplaatst: 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2010 Ik vind die sig erg mooi, vooral de kleuren echt een TBoGT style! 8.0 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jordib12 Geplaatst: 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2010 Een mooie TBOGT sig : 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MidnightMayhem Geplaatst: 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2010 Die signatures beginnen afgezaagd te worden. 6/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2010 Deze signature bestaat uit niet veel, alleen maar woorden. Een erg simpele signature, wat bijna met Word (!!) kan worden gemaakt. Hoe je de woorden onder elkaar hebt gezet is wel mooi, maar voor de rest. 3/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cylas Geplaatst: 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2010 vaker gezien (reclame voor iets op het forum natuurlijk) alleen andere vrouw op achtergrond 3/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Remcconen Geplaatst: 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2010 Ze komen me nu al m'n keel uit. 1/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FireFighter Geplaatst: 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2010 Lol. Jou sig is mooi, mooi effect in jou letters. Mooi lettertype. Alle past op elkaar. 7,5 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jimmiefitz Geplaatst: 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2010 (bewerkt) Ik heb mijn sig veranderd, omdat iedereen zo'n TBoGT sig heeft. Toen alleen GTA Tom er zo eentje had waren ze nog wel speciaal, maar nu is het niet meer origineel als bijna iedereen hem heeft. 2/10 @hieronder: Tutorial gemaakt door Kai-ShockWave Bewerkt: 4 mei 2010 door jimmiefitz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.