Nissan Geplaatst: 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2010 Leuk gemaakt jimmiefitz . 8.3 Firefighter, hoe heb je dat gemaakt??xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2010 Best wel mooi, alleen lijkt het net alsof die mannen stukjes karton/papier zijn. 7.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2010 Tja, lekker simpel. Maar het heeft wel iets Iets te overheersende scanlines, deze zou ik ietsjes minder doen en dan is het denk ik toch beter Tekst ook boven de scanlines lijkt mij een mooi effect 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cylas Geplaatst: 6 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2010 (bewerkt) Jammer dat ie zo ver naar rechts staat! Maar verder heel mooi! zelf gemaakt? Welk Programma? Hoe? 9/10 Bewerkt: 6 mei 2010 door Cylas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jimmiefitz Geplaatst: 6 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2010 Deze signature vind ik wel mooi, ook al lijkt deze op de bekende TBoGT signature. Dat komt doordat je er je eigen draai aan hebt gegeven. En mooie kleuren van de Nederlandse vlag. 7.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerBanaan Geplaatst: 6 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2010 Plaatje + tekst = een beetje simpel maar het ziet er wel goed uit! 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shotyoudie Geplaatst: 6 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2010 (bijna)iedereen heeft die en zijn afgezaagt -.- dus een 2/10 :\ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-top Geplaatst: 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2010 ja opzich zijn de letters en de foto simpel maar dat bloed snap ik niet dus een 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2010 Ik zou je een 2/10 geven omdat iedereen die sig al heeft. Maar ik geef je een 1/10 omdat je een heel vaag effect en sterretjes bij hebt gedaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2010 Libertykillerz signature, mooi met die stijl van het lettertype past er goed bij. 7,5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FrankDangerz Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2010 Ziet er leuk uit, zo op het eerste gezicht. 7.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-top Geplaatst: 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2010 eminem ! 8.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Casss Geplaatst: 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2010 Spongiebób Squarepánts 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shotyoudie Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2010 Basic en de LET OP is nogal slecht kwaliteit 5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jimmiefitz Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2010 Een aparte versie van TBoGT signatures. 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.