Luzhin2.4 Geplaatst: 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2010 Mooi gemaakt, alleen een beetje saai. 8/10 Dit was mijn sig maar helaas knippert te erg: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2010 Mooi gemaakt, alleen een beetje saai. 8/10 Dit was mijn sig maar helaas knippert te erg: Ik wordt er een beetje overmoedig van ja.. En das vast geen goed teken 5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerBanaan Geplaatst: 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2010 Is wel grappig, maar een beetje leeg 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2010 Een beetje overshaped, en een beetje donker. Toch wel een leuk geheel, een 6,5/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2010 Meestal vind ik jouw signature wel mooi, maar deze toch niet. Die letter zijn lelijk vind ik en voor de rest vind ik hem ook niet zo mooi. 5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2010 (bewerkt) Ik vind het op zich niet verkeerd, maar een beetje een slechte rip-off (qua idee dan) van Kai-Shockwave... EDIT: Sig met watermark weggehaald: (vervangen door andere) Bewerkt: 29 mei 2010 door Zamg0d1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jellemuis Geplaatst: 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2010 mooie sig alleen het watermerk van universal inc. er doorheen vind ik wat minder 8.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FireFighter Geplaatst: 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2010 Userbars, ielg! 4/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 29 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2010 Misschien de tekst ietsjes kleiner, nu zie je namelijk de achtergrond niet meer en de tekst staat dicht op de rand... En bovendien, waarom heeft iedereen toch tegenwoordig dat communisme? En bovendien, waarom maak je er een signature bij? Communisme is wel een groot wereldprobleem... Maarja, 4/10 omdat ik toch wel erg veel van de Russische taal houd :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 29 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2010 Goede sig, render netjes geplaatst en de rest mooi in zijn geheel opgevuld. 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jellemuis Geplaatst: 29 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2010 mooie sig alleen wat jammer dat de helft van de sig in zwart wit is en dan dat ene close-up op robben ze hoofd in kleur is, en de letters zouden in principe nog wat beters kunnen, 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha-Ran Geplaatst: 29 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2010 Leuke sig, vooral grappig gedaan 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 29 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2010 Mooie sig, alleen heb ik het niet van de Subaru's 7.5 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shotyoudie Geplaatst: 29 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2010 Als je TLAD op google opzoekt is dat het eerste plaatje.. dus een 5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FireFighter Geplaatst: 29 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2010 Mooi effect om de letters heen. =D 7.5 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.