M4X Geplaatst: 29 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2010 (bewerkt) Té simpel, vind hem niet zo goed gelukt. Te felle kleuren, onleesbare tekst, geen pretje om naar te kijken. Erg druk ook. 5/10 Bewerkt: 29 mei 2010 door M4X Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Albert03 Geplaatst: 29 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2010 Simpel en grapig 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LSDesign Geplaatst: 29 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2010 Zéér simpel. 4/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jimmiefitz Geplaatst: 29 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2010 (bewerkt) Best leuk, maar makkelijk. 6/10. @hieronder: Rotterdam Tower. Bewerkt: 2 juni 2010 door jimmiefitz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 29 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2010 Mooi gedaan vind ik, maar niet erg speciaal. 7.5/10 Waar staat RT trouwens voor? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FireFighter Geplaatst: 29 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2010 Jammer dat de regen niet stroomt en je naam niet flashed, zoals bij het origineel.. 7.0 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2010 Mooi, maar alleen zijn de letters niet zo heel goed te lezen. Je ziet wel wat er staat maar niet zo hel goed. 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zombiespeed Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2010 1/10 Ik haat voetbal Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2010 (bewerkt) 0/10, ik houd niet van mensen die zonder sig hier posten. Mostwantedkid: Beetje simpel. Lijkt als een afbeelding van internet met een (niet zo gek mooie) tekst erop. Een 5/10. Edit @ Hieronder: Zij is een professioneel pokerspeelster. Bewerkt: 30 mei 2010 door Kloep Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FireFighter Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2010 Irritante tekst, lelijke vrouw en wat is de context tussen een vrouw en een ruit, schop, klaver en een hart? 4.5 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jordib12 Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2010 mooi, maar dat rechtse plaatje hoeft er niet bij dus een 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2010 Word toch echt krankzinnig van die Ballad of Gay Tony sigs, vind ze geen ruk aan (no offence Kai)... Vind het wel mooi, maar zoooo uitgemolken... 4/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jordib12 Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2010 Word toch echt krankzinnig van die Ballad of Gay Tony sigs, vind ze geen ruk aan (no offence Kai)... Vind het wel mooi, maar zoooo uitgemolken... 4/10 Ik had hem al voor die tut ... de jouwe weet niet echt wat het is... 5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerBanaan Geplaatst: 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2010 Ik ben het met Zamg0d1 eens Word toch echt krankzinnig van die Ballad of Gay Tony sigs, vind ze geen ruk aan (no offence Kai)... Vind het wel mooi, maar zoooo uitgemolken... 4/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Casss Geplaatst: 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2010 Ik ben het met Zamg0d1 eens Word toch echt krankzinnig van die Ballad of Gay Tony sigs, vind ze geen ruk aan (no offence Kai)... Vind het wel mooi, maar zoooo uitgemolken... 4/10 Ik ook. BB Sig: Opzig wel een mooie sig, al vind ik dat de rechterkant van de soldaat wegvalt door de zwarte achtergrond en dat dat blur effect niet zo mooi is om die soldaat heen. Iedereen zijn smaak maar ik hou meer van een duidelijk sig zonder uitlopende lijnen en blur dingen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.