Guardian1980 Geplaatst: 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2010 (bewerkt) Lekker kleurrijk en leuk gedaan met die lijntjes die doorlopen 8/10 @ jvj hieronder: Alles wat een lid onder profiel bij handtekening heeft staan valt onder signature. Dus mijn "lekker bezig..." kan ik hier wel degelijk laten beoordelen. Tis weinig origineel, dat moet ik je toegeven. En niet pas een half jaar, maar al ruim een jaar Bewerkt: 9 juni 2010 door guardian1980 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2010 Als ik me niet vergis hoor jij hier niet, want je hebt geen sig. Ik ga je tekstje beoordelen: je zit misschien al een half jaar lekker bezig... dat is wat te lang 2/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FrankDangerz Geplaatst: 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2010 Ziet er leuk uit, maar misschien een rand? (vind ik altijd wel mooi) 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jimmiefitz Geplaatst: 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2010 (bewerkt) Niet echt een signature... 4/10 Ik zag alleen de tekst, opnnieuw: Het is een foto van Eminem met letters, met daaronder een quote, een 6. @hieronder: Rotterdam Tower. Bewerkt: 14 juni 2010 door jimmiefitz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2010 Waar dat RT goed voor is, snap ik niet helemaal. Die tekst vind ik ook niet bepaald mooi. De andere tekst daarentegen past (uiteraard) goed bij de sig. De sig oogt wat saai, maar aan de andere kant wel weer lekker rustig. Deze geef ik een 6,5/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2010 Best mooi. De effecten zijn goed gelukt. Alleen het licht bij de letter K ziet er niet echt mooi uit. 7.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2010 Best mooi ingericht. Op die manier vind ik blauw en bruin goed bij elkaar passen. 8/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 17 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2010 Leuke maar slordige sign. Spijtig dat je ronde de afgeronde rand geen doorschijnend deel hebt. De naam LKZ zou eigenlijk schuin in perspectief gezet moeten worden, en het roze kleurtje uit het geweer past totaal niet bij de rest, zowel qua kleu als qua vorm. 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vice-King Geplaatst: 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2010 TLAD mooie sig en de motor springt er echt uit. 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2010 Een beetje aan de lege kant. Enkel een render met achtergrond. Was ook leuker geweest als je jou naam in hetzelfde font als RDR had gedaan. Een 6/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2010 Mooie signature. 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jordib12 Geplaatst: 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2010 Ik zie niet echt wat het precies is... 5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
onbekendeIV Geplaatst: 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2010 letters in TBoGT style, maar ik heb die principe al wat vaker hier op het forum gezien zo ik vind het niet orgineel: 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2010 een 3/10 Gewoon een grijze achtergrond met wat renders er op geplakt. Niet veel aan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2010 Leuke effecten, maar niet echt mijn stijl. Toch een 8/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.