NickOwnage Geplaatst: 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2010 Mooi, maar kleuren daarachter heel onscherp toch leuk geheel. 7.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Faenty. Geplaatst: 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2010 wel vet alleen ik deed er 10 seconden over om het te kunnen lezen 7.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2010 Niet echt mooi. Gewoon een afbeelding waar tekst op is gezet. Die tekst past er niet echt mooi bij. 5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Faenty. Geplaatst: 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2010 echt niet mijn stijl maar wel mooi 6.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shotyoudie Geplaatst: 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2010 Gewoon een plaatje met wat text erop.. 4/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2010 (bewerkt) Veel kleuren, daar houd ik wel van. 7.5/10 Bewerkt: 1 juli 2010 door Grand Theft Auto TOM Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CrackerzElite Geplaatst: 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2010 Text + Render drop lijkt me.^^ Iedereen weet wel dat ik daar niet van hou. 3/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jellemuis Geplaatst: 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2010 mooie kleuren, mooie render, alleen zou ik nog een stroke om de letters heen gedaan hebben, zodat het beter leesbaar zou zijn dus een 9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
p-p Geplaatst: 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2010 alles past mooi in elkaar, mooie letters, achtergrond, enz. minpuntje: die lijn is een beetje raar... 9.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 2 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2010 Mooie felle kleurtjes, maar als ik jou was zou ik de hoeken van je sign afronden en laten vervagen, want nu komt hij iets te hard uit tegen de achtergrond. 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2010 Mooi maar niet echt mijn stijl: 5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2010 Ik vind hem wel mooi. Het enige minpunt is de tekst. 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2010 Aangezien je er geen echte hebt (alleen wat links) ga ik die van redfire18 raten. Leuke sign, kleuren passen goed bij elkaar. Alleen de tekst en de grijze achtergrond zou ik aanpassen. 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Corneria. Geplaatst: 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2010 Leuke foto met een leuk effectje erop. Ikzelf zou eigenlijk een ander lettertype gebruiken. Maar voor de rest niks op aan te merken. Goed werk! 7,5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
p-p Geplaatst: 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2010 op zich wel mooi, een beetje saai: 7,5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.